پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین نقل و انتقالات لیگ را با هم مرور می‌کنیم. امروز استقلال از رامین رضاییان رونمایی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور مردم لرستان در ورزشگاه تختی خرم آباد برای دیدار با مسعود پزشکیان مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به عدم تحویل بموقع برنامه «با مردم» از طرف ستاد‌های نامزد‌ها، این برنامه پخش نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متغیرهای کلان اقتصادی در یک دهه گذشته به‌وضوح تحت تاثیر روابط بین‌الملل، مذاکرات، ارتباط مستقیم دوستانه یا تخاصم‌های سیاسی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنم در خدمت شما باشم و مشکلات را حل کنم، گفت: آمده‌ام در ایران وحدت و انسجام ایجاد کرده و اجازه ندهم تنها یک صدا بلند باشد.

وب‌گاه الف

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنم در خدمت شما باشم و مشکلات را حل کنم، گفت: آمده‌ام در ایران وحدت و انسجام ایجاد کرده و اجازه ندهم تنها یک صدا بلند باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در مناظره ها همه نامزدها یک طرف بودند من هم یک طرف، یکی می گفت نمی گذارم رئیس جمهور شوی و من گفتم این مردمند که تصمیم خواهند گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر دولت اصلاحات از دیدار خود با پزشکیان در فرودگاه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

ورزشگاه شادروان قایقران انزلی به زودی توسط نمایندگان سازمان لیگ مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آزادسازی قیمت بلیت هواپیما اتفاق بسیار تلخی بود، گفت: وقتی عرضه و تقاضا در پروازهای داخلی تراز نیست، نمی‌توانیم آنرا به بازار بسپاریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرارداد وحید امیری کاپیتان دوم سرخ ها برای یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید خواهد شد. قرارداد وحید امیری کاپیتان دوم سرخ ها برای یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که با اتمام قراردادش با پرسپولیس احتمال حضورش در خیبر خرم آباد وجود داشت با درخواست شخص رضا درویش مدیرعامل باشگاه قرار است قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آزادسازی قیمت بلیت هواپیما اتفاق بسیار تلخی بود، گفت: وقتی عرضه و تقاضا در پروازهای داخلی تراز نیست، نمی‌توانیم آنرا به بازار بسپاریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین در نشست خبری با بیان اینکه رشد اقتصادی یک مقوله مهم است، اظهار کرد: در سال 1402 رشد اقتصادی کشور 4.5 درصد بود و توانسته ایم طی سه سال اخیر رشد بالای 3 درصد را داشته باشیم. وی با بیان اینکه رشد اقتصادی سال گذشته با قیمت بازار 5 درصد بوده که بالاترین نرخ رشد کشور‌های منطقه را داشته ایم، افزود: این مسئله نشان می‌دهد که وارد مسیر رشد در...

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد کینه‌جو که در اقدامی هولناک همسر سابقش را در خرم‌آباد با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه ورزش سه

فاز دوم توسعه ورزشگاه لرآرنای خرم‌آباد امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان ارشد استانی لرستان شروع شد.