پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید انصاری، عضو مجمع روحانیون به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: پرونده انتخابات بسته شد، رقابت‌ها تمام شده و رفاقت‌ها باید آغاز شود، ما که برای آقای پزشکیان تبلیغ می‌کردیم اما باید در کنار همه مردم، ستاره‌ها و کاندیداهای محترم دست در دست هم دهیم و ان‌شاءالله برای آنچه مردم به خاطر آن به صحنه آمده و شرکت کردند تلاش کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام (ره) با بیان "بخشی از پروازهای فرودگاه مهرآباد باید به فرودگاه بین‌المللی امام منتقل شود"گفت: طرح توسعه فاز 2 فرودگاه 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

"امید نجفی"، "محمد امین زهیر" و "امیرعلی فریدی اسد" به مدت 3 سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

سه ورزشکار در رشته‌های پاورلیفتینگ و کشتی با محرومیت سه ساله مواجه شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

"امید نجفی"، "محمد امین زهیر" و "امیرعلی فریدی اسد" 3 سال محروم شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امید نجفی ورزشکار پاورلیفتینگ، محمد امین زهیر ورزشکار پاراپاورلیفتینگ و امیرعلی فریدی اسد کشتی گیر آزادکار به سه سال محرومیت از فعالیت در تمامی حوزه های ورزشی محکوم شدند. افسران کنترل دوپینگ ایران نادو نمونه داخل مسابقه (IC) امید نجفی ورزشکار پاورلیفتینگ را در تاریخ 16 فروردین ماه 1403 در خلال رقابتهای قهرمانی کشور در شهر ورامین اخذ نمودند، که پس...

خبرگزاری مهر

سه ورزشکار ایران در رشته های پارولیفتینگ و کشتی آزاد به دلیل استفاده از مواد ممنوعه در مجموع 9 سال از فعالیت در ورزش محروم شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال چادرملو نمی تواند تا نیم فصل در ورزشگاه خانگی خود از حریفان میزبانی کند.

وب‌گاه ورزش سه

داوود رفیعی توضیحاتی درباره درصد آمادگی ورزشگاه‌های لیگ برتری برای شروع لیگ جدید عنوان کرد.

وب‌گاه فرارو

آخرین وضعیت ورزشگاه‌های لیگ برتری برای برگزاری بیست‌وچهارمین دوره مسابقات از سوی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

آخرین وضعیت ورزشگاه‌های لیگ برتری برای برگزاری بیست‌وچهارمین دوره مسابقات از سوی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها اعلام شد.

خبرگزاری مهر

دبیر کارگروه استاندارد سازی ورزشگاه‌ها تاکید کرد که خیلی از ورزشگاه های کشور استانداردهای لازم کنفدراسیون فوتبال آسیا را ندارند.

وب‌گاه ورزش سه

کیومرث هاشمی تاکید کرد که ورزشگاه‌ها در استادیوم‌های مختلف باید در راستای خصوصی سازی به باشگاه‌های همان استان تعلق بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی در نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال کشور که امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان اظهار داشت: از همه مدیران عامل باشگاه‌ها به خاطر زحماتی که در طول فصل کشیدند، تشکر می‌کنم. امیدواریم با برگزاری اینگونه نشست‌ها لیگ برتر سال جاری ما یک لیگ پویا و بهتر از سال گذشته باشد....