جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه روز جست‌وجو برای یافتن دختر نوجوانی که به طرز عجیبی مفقود شده بود پایان تلخی داشت و با کشف پیکر بی‌جان او همراه بود. سه روز جست‌وجو برای یافتن دختر نوجوانی که به طرز عجیبی مفقود شده بود پایان تلخی داشت و با کشف پیکر بی‌جان او همراه بود. به گزارش عرشه آنلاین، روز چهارشنبه گذشته مردی به هلال احمر شهرستان خرم‌آباد رفت و از مفقود شدن دختر نوجوانش خبر داد. او گفت: روز گذشته (سه‌شنبه)...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه خیبر خرم آباد با رضا مهاجری در رقابت‌های لیگ برتر هم به عنوان سرمربی ادامه همکاری می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جسد نشسته دختر 17 ساله خرم‌آبادی که روز پنجشنبه 17 خردادماه روی پله‌های اردوگاه کمالوند پیدا شد، آفتاب سوخته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان فعال حوزه های مختلف موسیقی طی 2 هفته پایانی خرداد سال جاری مجموعه کنسرت‌هایی را در تهران و سایر شهرهای کشور برگزار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدافع تیم فوتبال خیبر خرم آباد بر این اعتقاد است که تیم تحت هدایت محمدرضا مهاجری در فصل پیش رو می‌تواند پدیده لیگ برتر باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقبره محمد بن احمدرضی الدین از نوادگان امام موسی بن جعفر ملقب به «حیات الغیب» در کنار رودخانه کشکان و جاده خرم آباد اندیمشک در شهر ویسیان شهرستان دوره چگنی واقع شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه با بیان این‌که خرید لکوموتیو موردنیاز شبکه ریلی طی یک دهه اخیر بسیار آزاردهنده بوده، وعده داد خط‌آهن چابهار - زاهدان تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

مسلم اولاد قباد، مرد سال فوتسال آسیا که اصالت کوهدشتی دارد، در صفحه اینستاگرام خود به صعود تیم خیبر خرم آباد به لیگ برتر واکنش داد و به مرد لرستان تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل هلال‌احمر لرستان گفت: جسد دختر گمشده توسط تیم های جستجوی جمعیت هلال احمر خرم آباد پیدا شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل هلال‌احمر لرستان، گفت: جسد دختر گمشده توسط تیم‌های جستجوی جمعیت هلال احمر خرم آباد پیدا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: جسد دختر گم شده خرم آبادی توسط تیم‌های جستجوی جمعیت هلال احمر خرم آباد پیدا شد.

وب‌گاه عصر ایران

تلاش‌های تیم‌های جستجوی جمعیت هلال احمر خرم آباد پس از 3 روز به ثمر نشست و جسد دختر 17 ساله‌ای که از منزل خود در منطقه مطهری خرم آباد گم شده بود، در ارتفاع بالادست اردوگاه کمالوند این شهر پیدا شد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگویی اختصاصی با ورزش سه در خصوص برنامه این باشگاه برای نقل و انتقالات و اهداف پیش‌روی این تیم صحبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل خیبر خرم آباد در خصوص جذب بازیکن باتجربه پرسپولیس واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون فوتبال قهرمانی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک و صعود شهرداری نوشهر از لیگ دو را تبریک گفت.