جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل خیبر خرم آباد با اشاره به نقل و انتقالات این تیم برای فصل آینده گفت: با بازیکنی که تحت قرارداد با باشگاه دیگر باشد مذاکره نمی‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل خیبر خرم آباد در خصوص جذب بازیکن باتجربه پرسپولیس واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در نشست خبری پس از بازی با آریو اسلامشهر با بیان اینکه برای صعود به لیگ برتر متحد بودیم‌، گفت: برای ادامه حضور در این لیگ باید زیرساخت‌های مناسب فراهم شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رقابت تیم‌های فجرسپاسی و چادرملوی اردکان برای صعود به لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شد.

وب‌گاه فرارو

خیبر خرم‌آباد با برد چهار بر یک برابر آریو اسلامشهر، رسما به مقام قهرمانی لیگ یک رسید و به‌عنوان اولین تیم راهی لیگ برتر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد از ساعت 19:45 امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان آریو اسلامشهر بود و با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید.

وب‌گاه ورزش سه

تیم خیبر خرم آباد با پیروزی پرگل مقابل آریو اسلامشهر قهرمانی خود را قطعی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سبزپوشان خرم آبادی در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول می‌توانند جشن صعود بگیرند.

وب‌گاه فرارو

تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان امیدوارند امروز با پیروزی برابر حریفان صعود خود را به لیگ برتر را قطعی کنند. 5 تیم انتهای جدول هم باری بقا و سقوط نکردن خواهند جنگید.

وب‌گاه ورزش سه

اسامی محرومان هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح دیروز جسد یک زن جوان در کمربندی رفسنجان کشف شد. صبح دیروز جسد یک زن جوان در کمربندی رفسنجان کشف شد. به گزارش عرشه آنلاین، ماموران پلیس رفسنجان با سناریوی کشف جسد زن جوان تحقیقات ویژه را برای افشای راز این پرونده جنایی آغاز کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعمال محدودیت ترافیکی تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعمال محدودیت ترافیکی تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.