جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد و گفت: محورهای چالوس و هراز دارای ترافیک سنگین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال و قزوین رشت و کرج قزوین گزارش شده است. ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال و قزوین رشت و کرج قزوین گزارش شده است. تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال و قزوین رشت و کرج قزوین گزارش شده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس راه لرستان خاطرنشان کرد: علت حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است. سرهنگ محمد زارعی امروز 24 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک تصادف بین یکدستگاه اتوبوس با کامیون در محور آزاد راه خرم آباد _ پل زال، بلافاصله عوامل پلیس راه، انتظامی و دستگاه های امدادی در محل حاضر شدند. وی تصریح...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس حادثه آفرید. خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس حادثه آفرید. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس پلیس راه لرستان گفت: برخورد یکدستگاه اتوبوس با کامیون به علت خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس در محور پل زال حادثه آفرید.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک سنگین همچنان در محورهای چالوس در مسیر جنوب به شمال، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است. ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل امامزاده هاشم تا شاهاندشت و محدوده‌های وانا، بایجان و سه راهی چلاو، مسیر شمال به جنوب حدفاصل شاهاندشت تا گزنک، محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل رودهن تا دماوند و محدوده‌های فیروزکوه و پل سفید، آزادراه قزوین - رشت...

خبرگزاری تسنیم

‌ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال و قزوین رشت و کرج قزوین گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

فرماندهانی که از حضور در جنگ و کردستان خسته می‌شدند و بعضاً برای خداحافظی و انتقال از کردستان نزد بروجردی می‌رفتند، پس از دیدار با او و مشاهده چهره مظلوم و مسیحایی‌اش منصرف می‌شدند.

وب‌گاه فرارو

محور قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک - ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران نیز بار ترافیک سنگین است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی خیبر خرم آباد از شرایط تیمش رضایت دارد و معتقد است آنها در بازی اول غافلگیر شده‌اند.

خبرگزاری مهر

در محور چالوس مسیر پل زنگوله تا سیاه بیشه بار ترافیکی سنگین و محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید مشکینی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هفتمین شورای مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان این دانشگاه خاطر نشان کرد: بررسی طرح ها، ایده ها، ظرفیت‌ها و محصولات نوآورانه و فناورانه دانشگاه آزاد در کنار نیروی توانمند علمی این دانشگاه در سراسر کشور مسیری را برای ما ترسیم ساخته که امید فراوانی برای حضور موثر دانشگاه در طرح‌های...

خبرگزاری مهر

هم اکنون ترافیک سنگین در محور پل زنگوله تا حد فاصل سیاه بیشه مشاهده می شود.