شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری دانشجو

هم اکنون ترافیک سنگین در محور پل زنگوله تا سیاه بیشه است و در این محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستیم.

خبرگزاری مهر

اصفهان - سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر هندبال میزبان آلومینیوم اراک است.

خبرگزاری مهر

هم اکنون ترافیک سنگین در محور پل زنگوله تا سیاه بیشه است و در این محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشجویان دانشگاه آزاد در طول یک ترم تحصیلی، باید مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنند. این مبلغ با توجه به رشته و سال ورودی متفاوت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و این محور در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده‌های انارک، هزارچم و سیاه بیشه ترافیک سنگین است. تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد...

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس، ترافیک سنگین در محوز هراز و آزادراه رشت - قزوین و تردد روان در محور مهران - ایلام خبر داد.

خبرگزاری مهر

تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر وجود دارد و قزوین دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات مشاغل خانگی امسال با حمایت دولت حدود 33 درصد افزایش را به نسبت سال گذشته نشان می دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه مسابقات هفته‌های چهارم تا یازدهم لیگ یک باشگاه‌های کشور فصل 1403-1402 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و ترددشمار‌های مرکز مدیریت راه‌ها در سطح جاده‌های کشور، در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل 8 تا تونل 13 و محدوده‌های تونل‌های 17 و 18 و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال به صورت مقطعی حدفاصل سه راهی...

خبرگزاری مهر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران و سراسر کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت امروز با اولین بازی خود در لیگ برتر هندبال مقابل تیم قدرتمند پلیمر خلیج فارس خرم آباد شکست خورد.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان مس کرمان از انگیزه و هدف بزرگ تیمش برای بازگشت زودهنگام به لیگ برتر خبر می‌دهد.