شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری مهر

ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده تونل کندوان و ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم تازه لیگ برتری هندبال پلیمر خلیج فارس خرم آباد در یک اقدامی جالب خبر پیوستن چهار ملی پوش را از صفحه رسمی باشگاه حذف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات، پروانه های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها پیوسته بودند، اهدا کرد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سابق لیگ یک فوتبال ایران گفت: فصل جدید لیگ آزادگان نیز با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد، اما تاکنون دست کم 5_4 باشگاه انتقال‌شان به صورت قطعی انجام نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

فراز کمالوند می‌گوید خیبر خرم آباد از مجموع اشتباهات سه فصل گذشته درس گرفته تا امسال به لیگ برتر صعود کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد معتقد است که کلیت قانون سقف قرارداد به نفع فوتبال ایران است، اما بعضی بخش‌های آن نیاز به اصلاح و تجدید نظر دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قرعه‌کشی لیگ یک فوتبال ایران انجام و برنامه بازی‌های تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ یک، مسئول برگزاری این سطح فوتبال کشور در جمع خبرنگاران استعفای خود را رسماً اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

قرعه شکی لیگ یک فوتبال ایران انجام و برنامه بازی‌های تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ یک فوتبال، برنامه بازی‌های هفته اول مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ذوالنور، نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت لغو نشدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تاثیر قطعی معدل در آزمون سراسری، طرح نمایندگان برای تعیین تکلیف این موضوع در دستور مجلس قرار می گیرد.