شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری مهر

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افراد مسلح تعدی‌کننده به گشت‌های انتظامی شهرستان خرم آباد به دام افتادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: افراد مسلح تعدی کننده به گشت های انتظامی در خرم‌آباد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه - تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: آتش سوزی در واحد پترو پالایش گهر لرستان در شهرک صنعتی دورود همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا مکارود، در آزادراه تهران - شمال محدوده تالون و حدفاصل تونل 16 تا شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده امامزاده هاشم و حدفاصل زیار تا آب اسک و حدفاصل وانا تا بایجان و...

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، این روزها سوژه ی بحث و جدل کاربران شبکه های اجتماعی شده است. اما ماجرا چیست؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون (EPT) مرداد ماه 1402 روز جمعه 27 مردادماه 1402 همزمان در شهر‌های در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد، اراک، زاهدان و بوشهر جمعاً 21 حوزه برگزار خواهد شد. کلیه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند...

خبرگزاری مهر

ثبت نام آزمون (EPT) مرداد ماه 1402 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز 9 مرداد ماه 1402 آغاز و تا ساعت 24 روز یکشنبه 15 مرداد ماه 1402 ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تغییر قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر و همچنین روند تدریجی جوانگرایی در لیست بازیکنان تیم‌ها باعث بیرون ماندن تعداد زیادی از بازیکنان مشهور و شناخته شده فوتبال ایران برای فصل بعد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تغییر قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر و همچنین روند تدریجی جوانگرایی در لیست بازیکنان تیم ها باعث بیرون ماندن تعداد زیادی از بازیکنان مشهور و شناخته شده فوتبال ایران برای فصل بعد شد.