یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

خرید آسان روغن موتور با نرخ مصوب دولتی

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
خرید آسان روغن موتور با نرخ مصوب دولتی

خرید روغن موتور با تعرفه دولتی، خدمتی است که توسط آیتول شاپ به مالکان خودرو ارائه می‌شود.

به گزارش مشرق، روغن موتور خودرو، پرمخاطبترین محصول آیتول شاپ (سامانه فروشگاهی آیتول) است که در کنار سایر محصولات مورد نیاز خودرویی به کاربران آیتول عرضه میشود.

مزیت خرید روغن موتور در سامانه فروشگاهی آیتول، نرخگذاری آن با قیمت دولتی است؛ به طوریکه بر مبنای تعرفه مصوب، محصول روغن موتور در آیتول شاپ بین 30 تا 50 درصد ارزان‌تر از بازار آزاد عرضه میشود. به طور مثال روغن موتور بهران سوپر پیشتاز (مدل 10-40) که در بازار آزاد با قیمت 400 تا 500 هزار تومان فروخته میشود، در آیتول شاپ با تعرفه دولتی و با مبلغ 299 هزار تومان به دست خریداران میرسد. همچنین روغن موتور آیسین Aisin مدل10W-40 SN PLUS که در بازار با قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش میرسد، در آیتول شاپ با تخفیف 23 درصدی و تعرفه یک میلیون و 715 هزار تومان عرضه میشود.

توزیع روغن موتور در آیتول شاپ بر اساس سهمیه دولتی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) صورت میگیرد و بر این اساس، سهمیه هر شماره شاسی خودرو شخصی به میزان 8 لیتر روغن موتور در هر فصل محاسبه میشود که این سهمیه توسط سامانه جامع تجارت ایران (شبکه فروش شفاف) تعیین شده است.

نحوه خرید روغن موتور در آیتول شاپ بسیار راحت و بی دردسر است وکاربران می‌توانند با وارد کردن شماره ملی مالک خودرو، شماره شاسی و شماره موتور خودرو در سامانه، نسبت به خرید محصول با توجه به مدل خودرو و برند موردنظر خود اقدام کنند.

خریداران روغن موتور در آیتول شاپ این امکان را دارند تا به دلخواه از شیوه پرداخت آنلاین یا حضوری برای خرید محصول موردنظر خود استفاده کنند تا پس از ثبت سفارش از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین و یا به صورت پرداخت حضوری، فرآیند خرید خود را تکمیل کنند.

آیتول شاپ به عنوان بستر فروشگاهی سامانه جامع خدمات خودرویی آیتول و در راستای تحقق وعده این برند مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران در لیست خدمات آیتول قرار گرفته است. کاربران با کمک آیتول شاپ، میتوانند علاوه بر خرید روغن موتور به نرخ مصوب، بیش از 2000 کالاهای مصرفی خودروی خود را شامل انواع روغن و روانکارها، فیلترهای خودرو، باتری، لوازم نظافت و نگهداری اتومبیل و... به صورت آنلاین تهیه کنند. اگر شما هم قصد خرید آسان، سریع و به صرفه لوازم مصرفی خودرو دارید به آیتول شاپ مراجعه کنید.