شنبه 1 اردیبهشت 1403

خرید بک لینک با کیفیت از سئو روز؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
خرید بک لینک با کیفیت از سئو روز؟

یکی از مهم ترین فاکتورهای گوگل برای تعیین اعتبار و رتبه سایت لینک های دریافتی از سایت های دیگر است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهم ترین فاکتورهای گوگل برای تعیین اعتبار و رتبه سایت لینک های دریافتی از سایت های دیگر است. هر چقدر بک لینک های گرفته شده ارتباط معنایی بیشتری با سایت و صفحه ای که لینک را دریافت کرده اید، داشته باشد، تاثیر آن بر روی سئو سایت تان بیشتر خواهد بود.

از دیدگاه حامد مهدی زاده (از سایت seorooz) " بک لینک را می توان به رای دادن تشبیه کرد. هر چه رای بیشتری کسب کنید، رتبه بالاتری بدست می آورید."

با این توضیحات صرف نظر از مشکلاتی که خرید بک لینک می تواند داشته باشد. از جمله جریمه احتمالی ازسوی گوگل دلایل زیادی وجود دارد که ثابت می کند خرید بک لینک هنوز هم یکی ازاستراتژی های موفق درگرفتن رتبه بندی برای سایت است. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می کنیم:

*س_چرا باید به فکر خرید بک لینک دائمی باشیم؟_س*

امروزه گوگل درشناسایی لینک هایی که خریداری شده است بهتر ازقبل عمل می کند. اگر گوگل تشخیص دهد یک لینک خریداری شده است، در بهترین حالت، ارزش سئو آن لینک را نادیده می گیرد. و در بدترین حالت، گوگل شما را جریمه می کند! (مخصوصا اگر متوجه شود که شما چندین بار این کار را انجام داده اید)

جالب است بدانید که گوگل حتی خودش را 5 بار به دلیل نقض قوانین سئو جریمه کرده است!

با این وجود، خرید بک لینک هنوز هم یک عامل مهم دررتبه بندی سایت بشمار می رود. دلایل زیادی برای این ادعا وجود دارد:

  • دسترسی آسان: دسترسی به وب سایت هایی که بتوانند درخواست لینک های شما را قبول کنند، مستلزم صرف وقت زیادی است. و اگر ازیک ابزار پولی برای مدیریت کردن آن استفاده کنید نیز برایتان هزینه برخواهد بود.

وب سایت هایی هستند که در ازای دریافت هزینه این کار را بسیارسریعتراز شما برایتان انجام می دهند.

  • نتایج سریعتر: از آنجایی که انتشار یک پست یا اضافه کردن لینک به این وب سایت ها معمولا سریعتر صورت می گیرد. همین امر دسترسی سریعتر به نتایج و بهبود رتبه های گوگل تان را سرعت می بخشد.
  • رقابت: همانطور که در بالا اشاره شد، خرید لینک هنوز یک روش عادی در بهبود سئو سایت بشمار می رود. این روش در برخی حوزه های کسب و کار بیشتر دیده می شود. شما می توانید این روش را امتحان کنید یا کلا آن را نادیده بگیرید. اما اگر رقبای شما این کار را انجام می دهند، نادیده گرفتن خرید بک لینک احتمالا شما را عقب می اندازد.

نکته بسیار مهم در خرید بک لینک مرتبط بودن آن با سایت تان است. همیشه بک لینک های با کیفیتی را خریداری کنید که ارتباط زیادی با وب سایت شما داشته باشند.

*س_نکات مهم در خرید بک لینک از سئو روز_س*

حالا که به دلایل خرید بک لینک پی بردید، بهتر است چند نکته را قبل از صرف هزینه درنظر داشته باشید:

  • بک لینک ها را با فاصله زمانی و جداگانه خریداری کنید
  • تنها از سایت های مرتبط با زمینه کاری خود لینک خریداری کنید.
  • به جای خرید بک لینک در تمام صفحات یک سایت، در یک یا چند صفحه خاص تبلیغ کنید.
  • بصورت مستقیم با صاحب سایت در تماس باشید و با واسطه های تبلیغاتی همکاری نکنید.
  • نسبت لینک های خریداری شده به کل لینک های طبیعی سایت کمتر از 10 درصد باشد.
*س_راهنمای عملی خرید بک لینک_س*

تقریبا برای همه وب مسترها مشخص است که لینک ها نقش موثری در رتبه بندی سایت ها و بالا رفتن در نتایج جستجو استفاده می کند. به لطف به روز رسانی های گوگل، از جمله الگوریتم پنگوئن، موتورهای جستجو بیشتر ازگذشته بر کیفیت لینک ها تمرکز کرده اند.

برخی مواقع خرید بک لینک بهترین استراتژی ساخت لینک است. خرید لینک شکل و قالب های زیادی دارد. برخی از لینک ها کلاه سیاه، برخی کلاه سفید و بقیه کلاه خاکستری هستند.

در این مقاله به شما نکات مربوط به نحوه خرید بک لینک را آموزش می دهیم. اما قبل از آن بهتر است تعریف دقیقی از خرید بک لینک داشته باشیم:

*س_منظور از خرید بک لینک چیست؟_س*

زمانیکه شما در ازای دریافت لینک از وب سایت های مربوط هزینه ای پرداخت می کنید، در حقیقت، اقدام به " خرید بک لینک " کرده اید.

خرید لینک می تواند بصورت: پست های حمایت شده، پست مهمان، جایگزینی لینک ها، بررسی محصولات و یا هر لینکی که برای انتشار آن در سایت دیگر هزینه پرداخت کرده اید باشد.

خرد بک لینک قوی مانند هر خرید دیگری اصول و قواعد خاص خودش را دارد. ممکن است بک لینکی که خریداری می کنید به درد کسب و کارتان نخورد یا شاید ضرر هم داشته باشد. در ادامه شما را با روشهای متداول بک لینک آشنا می کنیم.

  • خرید بک لینک دائمی (رپورتاژ آگهی)

رپورتاژ آگهی به معنی انتشار یک مقاله در سایت هایی است که بازدیدکنندگان زیادی دارند. به این ترتیب، با انتشار رپورتاژ محصول شما در سایت های معتبر و پربازدید معرفی می شود و یا وضعیت سئو سایت تان بهبود پیدا می کند.

به عبارت دیگر، رپورتاژ مانند داروی دوپینگ برای سایت شما عمل می کند. البته شما زمانی باید از خرید رپورتاژ استفاده کنید که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی را کسب کرده باشید و حداقل در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید.

به این ترتیب، خرید بک لینک دائمی از طریق رپورتاژ، شانس شما را برای کسب رتبه های بالاتر افزایش می دهد.

در زمان خرید رپورتاژ توجه به چند نکته ضروری است:

1- اعتبار دامنه و spam score سایت آگهی دهنده را بررسی کنید

2- رپورتاژ آگهی را از سایت مرتبط بخرید

3- برای هر رپورتاژ یک متن اختصاصی بنویسید

4- بیشتر از 5 بک لینک در رپورتاژ خود قرار ندهید

5- برای هر صفحه از سایت تنها یک لینک در متن قرار دهید

6- رپورتاژ آگهی را برای صفحات داخلی سایت بخرید

7- در رپورتاژ آگهی خود از تصاویر استفاده کنید

  • خرید بک لینک از سایت های پربازدید با بنرهای تبلیغاتی

در این روش، لینک سایت شما بصورت بنر در یک سایت پربیننده قرار داده می شود. از آنجایی که این مدل خرید بک لینک هزینه بالایی دارد، بهتر است از نوفالو آن استفاده کنید.

بک لینک های نوفالو مشکلات بک لینک های فالو را ندارند و حتی می توانند موجب ایجاد ترافیک برای سایت تان شوند.

3- خرید بک لینک متنی

بک لبنک متنی همانطور که از نامش پیداست بصورت متنی و کلمه کلیدی می باشد. این نوع از بک لینک ها باید فالو شوند تا ارزش داشته باشند.

علاوه بر این، در این روش لینک شما درصفحه ای قرار می گیرند که لینک های زیادی در آن وجود دارند.

بنابراین شانس دیده شدن لینک شما کم خواهد بود و همین مسئله ارزش لینک متنی را پایین می آورد، توصیه ما این است تا جاییکه امکان دارد از این نوع بک لینک خریداری نکنید.

ساخت یا خرید و یا فروش بک لینک یک شمشیر دو لبه است. زمانی که شما و دیگر صاحبان سایت ها بطور موثری از بک لینک استفاده کنید، قطعا بک لینک ارزشمند و با کیفتی خواهید ساخت که به رشد سایت و افزایش رتبه آن در نتایج جستجو منجر خواهد شد.

واقعیت این است که تقزیبا اکثر سایت های موفق جهان بک لینک می خرند. این یک روش متداول برای قرارگرفتن در جایگاه های برتر نتایج گوگل است. با این وجود، گوگل به هیچ عنوان از لینک های کیفیت پایین، نامرتبط و اسپم خوشش نمی آید.

به عبارت دیگر، ارتباط و کیفیت دو فاکتور مهمی است که گوگل همیشه به آن اهمیت می دهد. بنابراین در زمان خرید بک لینک ضمن شناسایی سایت های مفید و ارزشمند، اعتبار آنها را ارزیابی کنید و با درنظرگرفتن نوع ارتباط محتوای آن سایت ها با محتوای سایت خودتان، برای تقویت لینک پروفایل تان برنامه ریزی کنید.

انتهای پیام /