دوشنبه 2 مهر 1403

خستگی کریستیانو یا قدرت‌نمایی سرمربی / عرض اندام ایتالیایی: پیولی رونالدو را نیمکت‌نشین کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خستگی کریستیانو یا قدرت‌نمایی سرمربی / عرض اندام ایتالیایی: پیولی رونالدو را نیمکت‌نشین کرد

با اعلام استفانو پیولی، کریستیانو رونالدو دیدار امشب النصر مقابل الحزم را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، النصر امشب در مرحله یک شانزده نهایی جام حرمین شریفین به مصاف الحزم می‌رود. این دومین بازی‌ای است که استفانو پیولی سرمربی جدید النصر روی نیمکت تیم عربستانی می‌نشیند.

پیولی دقایقی پیش ترکیب اصلی تیمش را اعلام کرد و مشخص شد که رونالدو بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. رسانه‌های عربستانی می‌گویند علت نیمکت‌نشینی رونالدو خستگی او از بازی‌های نزدیک به هم اخیر بوده ولی برخی رسانه‌ها به این اشاره کردند که پیولی می‌خواهد ثابت کند که از اقتدار کافی برای نیمکت نشین کردن ستاره‌ای به بزرگی کریستیانو رونالدو برخوردار است.

یکی دیگر از غایبان ترکیب اصلی النصر برای این مسابقه مارسلو بروزوویچ است که البته او به دلیل مصدومیت در ترکیب قرار ندارد.

در غیاب رونالدو خط حمله النصر را تالیسکا و سادیو مانه تشکیل خواهند داد.

پیولی که بعد از اخراج ناگهانی و غیرمنتظره لوئیس کاسترو در میانه فصل جانشین او در النصر شد روز جمعه اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی این تیم را با پیروزی 3-0 مقابل الاتفاق پشت سر گذاشت. رونالدو در آن مسابقه 90 دقیقه در میدان حضور داشت و گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

النصر روز جمعه آینده باید در لیگ روشن عربستان به مصاف الوحده برود و دوشنبه هفته بعد در دومین بازی خود در لیگ نخبگان به مصاف الریان قطر خواهد رفت. این مسابقه برای پیولی حیاتی خواهد بود. چرا که سرمربی قبلی، کاسترو، بعد از تساوی 1-1 مقابل الشرطه عراق در اولین بازی لیگ نخبگان اخراج شده بود.

خستگی کریستیانو یا قدرت‌نمایی سرمربی / عرض اندام ایتالیایی: پیولی رونالدو را نیمکت‌نشین کرد 2