یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

خشم عجیب گرگانی ها بعد از واگذاری اولین فینال؛/ درگیری و سقوط یک تماشاچی از طبقه دوم آزادی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم عجیب گرگانی ها بعد از واگذاری اولین فینال؛/ درگیری و سقوط یک تماشاچی از طبقه دوم آزادی!

تالار بسکتبال آزادی بعد از شکست شهرداری گرگان برابر الریاضی لبنان شاهد صحنه های عجیبی بود.

به گزار ش"ورزش سه"، تیم شهرداری گرگان که حتی در کوارتر چهارم بازی اول فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا از حریفش پیش افتاده بود، ناگهان از هم پاشید و نتوانست برتری خود را برابر ستاره های خارجی حریف حفظ کند.

با اینکه تا یک دقیقه پایانی این بازی هواداران پرشور گرگانی به شدت تیمشان را تشویق می کردند، ناگهان جو سکوها متشنج شد و شعارهایی قبل از پایان بازی به گوش می رسید که در نوع خود عجیب بود.

با وجود اینکه هنوز شهرداری گرگان برای پیروزی در سری فینال و رسیدن به قهرمانی فرصت خواهد داشت، اما شعارهایی همچون "مسئولین بی غیرت" و " با این همه هوادار والا خجالت داره" در لحظات پایانی سر داده شد.

اما عجیب ترین و تلخ ترین اتفاق بعد از سوت پایان بازی رخ داد. جایی که برخی تماشاگران وارد زمین شدند و بی نظمی عجیبی را مقابل چشم بازیکنان، مربیان، داوران و مسئولین خارجی رقم زدند.

در این میان درگیری بین برخی از تماشاگران در طبقه دوم تالار بسکتبال آزادی، باعث سقوط یک تماشاچی به کف سالن شد! در حالی که بازیکنان، مسوولین و حاضرین در سالن در بهت فرو رفته بودند، برخی افراد از پزشکان برای رسیدگی سریع به این فرد درخواست کمک کردند.

به نظر می رسد اتفاقاتی که بعد از شکست شهرداری گرگان رقم خورد، حتی تلخ تر از خود این باخت بود و نمرات منفی بسیاری را در کارنامه فدراسیون بسکتبال ایران در امر میزبانی به ثبت رساند.

خشم عجیب گرگانی ها بعد از واگذاری اولین فینال؛/ درگیری و سقوط یک تماشاچی از طبقه دوم آزادی! 2
خشم عجیب گرگانی ها بعد از واگذاری اولین فینال؛/ درگیری و سقوط یک تماشاچی از طبقه دوم آزادی! 3
خشم عجیب گرگانی ها بعد از واگذاری اولین فینال؛/ درگیری و سقوط یک تماشاچی از طبقه دوم آزادی! 4