چهارشنبه 18 مهر 1403

خطیبی و رویکرد لیگ برتری در پیکان / مدیرعاملی که روی صندلی ریاست نمی‌نشیند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خطیبی و رویکرد لیگ برتری در پیکان / مدیرعاملی که روی صندلی ریاست نمی‌نشیند!

پیکان تهران در شرایطی در رقابت‌های لیگ دسته اول شرکت می‌کند که یکی از امیدهای اصلی صعود محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پیکان روزهای تاریکی را در فصل گذشته سپری کرد و تیم فوتبال این باشگاه که همواره یکی از بازیکن‌ساز ترین تیم های لیگ برتر بود، در کمال ناباوری به دسته یک سقوط کرد.

خودروسازان اما برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران با شرایط متفاوتی در لیگ دسته اول حضور یافته‌اند؛ از زمانی که رسول خطیبی مدیریت این باشگاه را برعهده گرفته، پیکان شرایط بسیار بهتری از نظر سخت‌افزاری پیدا کرده است.

جذب چندین بازیکن باتجربه لیگ برتری مثل کریم اسلامی، سامان نریمان‌جهان، مجتبی حقدوست، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا غبیشاوی و... از پیکان یک مدعی قهرمانی ساخته است. این باشگاه از نظر امکانات و شرایط هم حالا دست‌کمی از تیم‌های لیگ برتری ندارد و با شرایط مناسب به کار خود در لیگ یک ادامه می‌دهد.

خطیبی که بعد از موفقیت در قامت مدیرعامل مس سونگون حالا در پیکان این عنوان را در اختیار دارد، در تصاویری که از اتاق کار او منتشر می‌شود، هیچ‌گاه روی صندلی مدیریتی نمی‌نشیند و همین موضوع نشان‌دهنده رویکرد خاص او در مواجهه با میهمانان و انجام امور باشگاه پیکان در کمال احترام است. او برای موفقیت پیکان همه شرایط را مهیا کرده و امیدوار به روزهای خوبی است که در آینده نصیب باشگاه ریشه‌دار تهرانی بشود.

گفتنی است پیکان تهران عصر روز چهارشنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ دسته اول مقابل فجرسپاسی صدرنشین قرار می‌گیرد. بازی‌ای که در شیراز برگزار می‌شود و نتیجه آن اهمیت فوق‌العاده‌ای در بالای جدول مسابقات دارد.

خطیبی و رویکرد لیگ برتری در پیکان / مدیرعاملی که روی صندلی ریاست نمی‌نشیند! 2