جمعه 21 اردیبهشت 1403

خواهش نماینده نزدیک به جبهه پایداری از مردم برای حضور پای صندوق رای / مجلس یازدهم نه نصیب نظام خواهد شد نه نصیب قالیباف

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
خواهش نماینده نزدیک به جبهه پایداری از مردم برای حضور پای صندوق رای / مجلس یازدهم نه نصیب نظام خواهد شد نه نصیب قالیباف

نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس در واکنش به اینکه بسیاری از رهبران اصول‌گرا بر این باور هستند که مجلس آینده باید انقلابی‌تر شود، به منبیان می‌گوید: دیگر مثل این مجلس گیرمان نخواهد آمد به عبارت دیگر مانند مجلس یازدهم نه نصیب نظام خواهد شد و نه نصیب قالیباف.

حسین جلالی، نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا نیست مجلس آینده انقلابی‌تر شود چرا که تکیه مجلس آینده بر نمایندگان نیست بلکه تکیه مجلس آینده بر حضور مردم است. به عبارت دیگر اگر پیش از این مرکز ثقل این بود که نماینده دست پاک انقلابی وارد مجلس شود، در حال حاضر پیروزی نظام در گرو حضور مردم است. در حقیقت اگر نظام قوی باشد مجلس هم قوی خواهد بود، اگر مردم در انتخابات حضور نداشته باشند ولو نمایندگان انقلاب هم وارد مجلس شوند به دلیل اینکه پشتوانه مردمی ضعیف است آن مجلس، مجلسی در تراز نظام نخواهد بود. بنابراین نمایندگان باید مصالح و منافع خود را فدای مصالح ملی که حضور مردم است، کنند.

جلسات فشرده جبهه پایداری برای انتخابات مجلس / آقاتهرانی: همیشه پای کار هستیم

وی افزود: به این ترتیب که در تبلیغات خود سیاه‌نمایی نکنند، ناامیدسازی نکنند، تخریب رقیب که منجر به ناامیدی مردم شود را انجام ندهند چرا که این دفعه نظام راه را برای حضور سلایق مختلف در انتخابات باز گذاشته، در حقیقت تفکرات مختلف پای کار آمدند برای اینکه مردم بتوانند حضور داشته باشند. بنابراین در انتخابات مجلس دوازدهم حضور مردم برای ما اهمیت دارد و نمایندگان باید به این رویکرد وارد صحنه شوند که ما چه وارد مجلس شویم و چه وارد مجلس نشویم، پیروز هستیم.

جلالی ضمن تأکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس دوازدهم تصریح کرد: ما باید با انگیزه وارد انتخابات شویم که یا وارد مجلس شویم یا پای نظام اسلامی قربانی شویم لذا در انتخابات این دوره باید چنین نگاهی وجود داشته باشد. نکته دیگر این است که دیگر مثل مجلس گیرمان نخواهد آمد به عبارت دیگر مانند مجلس یازدهم نه نصیب نظام خواهد شد و نه نصیب قالیباف.

او در واکنش به اینکه از چه نظر مثل این مجلس دیگر روی کار نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: دیگر مجلسی که جوان، پر تحرک، پرانرژی، همسو، هم فکر و انقلابی باشد نخواهد آمد. به همین دلیل ما همه توان خود را برای حضور مردم به کار گرفتیم نه خالص‌سازی.

جلالی در پاسخ به اینکه شما به حضور جناح‌های مختلف در انتخابات مجلس دوازدهم اشاره کردید، آیا اصلاح‌طلبان از اقبال لازم برای حضور در انتخابات برخوردار هستند، یادآور شد: در حال حاضر منعی برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم وجود ندارد چرا که این دفعه تنوع سلایق و همه جریان‌های سیاسی در انتخابات حضور دارند منعی برای اصلاح‌طلبان در انتخابات وجود ندارد. به نظر بنده لازمه حضور حداکثری مردم این است که قدرت اختیار و انتخاب، مقداری نامحدود و وسیع باشد مردم در انتخابات مجلس دوازدهم هیچ حجتی برای عدم مشارکت ندارند چراکه از هر طیفی در انتخابات حضور دارند و مردم هر سلیقه‌ای را بخواهند انتخاب کنند، وجود دارد. بنابراین بنده از مردم خواهش می‌کنم به هر کسی می‌خواهند رأی بدهند اما پای صندوق رأی حاضر شوند. مهم نیست مردم چه کسی را انتخاب می‌کنند چراکه اولویت ما حضور مردم پای صندوق رای است و اولویت دوم انتخابات بهترین‌ها است.

219220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1824629