پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

خودمان را مقید به ارائه لایحه بودجه در زمان قانونی می‌دانیم / بودجه سال 1404 را در 3 بخش به مجلس تقدیم خواهیم کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
خودمان را مقید به ارائه لایحه بودجه در زمان قانونی می‌دانیم / بودجه سال 1404 را در 3 بخش به مجلس تقدیم خواهیم کرد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید حمید پورمحمدی با اشاره به زمان تقدیم لایحه بودجه سال 1404 به مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه به موقع لایحه بودجه سال 1404 به مجلس شورای اسلامی برای ما بسیار حائز اهمیت است. رئیس «سازمان برنامه بودجه کل کشور» با اشاره به برگزاری جلسات ستاد بودجه در سازمان برنامه و بودجه از یک ماه گذشته، بیان کرد: این جلسات در یک ماه گذشته و به صورت منظم برگزار...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید حمید پورمحمدیبا اشاره به زمان تقدیم لایحه بودجه سال 1404 به مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه به موقع لایحه بودجه سال 1404 به مجلس شورای اسلامی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

رئیس «سازمان برنامه بودجه کل کشور» با اشاره به برگزاری جلسات ستاد بودجه در سازمان برنامه و بودجه از یک ماه گذشته، بیان کرد: این جلسات در یک ماه گذشته و به صورت منظم برگزار شده و فعالیت‌های خود را نجام می‌دهد.

پورمحمدی با بیان اینکه خودمان را مقید به ارائه لایحه بودجه در زمان مقرر قانونی می دانیم، اظهار کرد: تلاش مجدانه‌ای داریم تا در زمان مقرر قانونی لایحه بودجه را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم.

رئیس «سازمان برنامه و بودجه کل کشور» با بیان اینکه طبق قوانین بودجه سال 1404 باید یکم آبان به مجلس شورای اسلامی ارائه شود، تاکید کرد: حتماً در زمان تعیین شده بودجه سال 1404 را به مجلس تقدیم خواهیم کرد.

پورمحمدی گفت: بودجه سال 1404 در دو بخش به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود البته باید تاکید کنم که به عبارتی این بودجه در سه بخش به مجلس تقدیم می شود در واقع ما باید کلیات بودجه را در بخش اول، بودجه شرکت‌های دولتی را در بخش دوم و اجزای بودجه و جداول آن را هم در بخش سوم به مجلس ارائه دهیم./