چهارشنبه 6 تیر 1403

خوشحالی بازیکن گمنام: رونی پیراهنم را نگه داشته!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خوشحالی بازیکن گمنام: رونی پیراهنم را نگه داشته!

ایلدفون لیما، بازیکن سابق تیم ملی اندورا از اینکه وین رونی، ستاره سابق انگلیس، هنوز پیراهنی را که در یک بازی ملی با او تعویض کرده است را نگه داشته، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در سپتامبر سال 2008، تیم ملی اندورا میزبان انگلیس در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 بود که با درخشش جو کول و دو گل او، سه شیرها با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیدند. رونی در آن بازی به میدان رفت. پس از سوت پایان بازی، لیما از رونی درخواست کرد پیراهن ها را با عوض کنند که با موافقت او همراه شد. حالا بعد از گذشت 16 سال، رونی فاش کرد که هنوز آن پیراهن را در خانه خود نگه داشته است، خبری که باعث خوشحالی فراوان لیما شد.

رونی در مصاحبه با بی‌بی‌سی 5 لایو اسپورت گفت: «من همیشه به هر بازیکنی که پیراهنم را درخواست می‌کرد، احترام می‌گذاشتم. حتی به یاد دارم در بازی مقابل اندورا، یکی از بازیکنان‌شان پیش آمد و پیراهنم را خواست و ما پیراهن‌ها را عوض کردیم. بازیکنانی را دیده‌ام که فقط پیراهن‌شان را داخل ساک تیم می‌اندازند و اهمیتی نمی‌دهند. در حالی که من همیشه به آن‌ها احترام می‌گذاشتم، پیراهن را با خود به خانه می‌بردم و نگه می‌داشتم."

او سپس تأیید کرد که پیراهنی از تیم ملی اندورا هنوز در جایی از خانه‌اش نگهداری می‌شود و این موضوع باعث شد لیما در توییتر خود بنویسد: «خبر عالی، وین رونی هنوز پیراهن من را نگه داشته است.»

این بازیکن سابق تیم رایو وایکانو که 44 سال سن دارد، در مجموعه عظیم پیراهن‌های باشگاهی خود، پیراهن تیم ملی انگلیس متعلق به رونی را از همان بازی به نمایش گذاشت. جالب اینجاست که هر دو توییت در روز چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس به سرعت دست به دست شد.

رونی که 38 ساله است و اوایل سال جاری از سرمربیگری بیرمنگام سیتی اخراج شد، به عنوان کارشناس در مسابقات یورو 2024 برای بی‌بی‌سی فعالیت خواهد کرد و سپس خود را برای هدایت تیم جدیدش، پلیموث آرگیل، آماده می‌کند.

خوشحالی بازیکن گمنام: رونی پیراهنم را نگه داشته! 2