جمعه 31 فروردین 1403

داماد مشاور خاتمی در دولت رئیسی پست گرفت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
داماد مشاور خاتمی در دولت رئیسی پست گرفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدهادی عسگری که از سوی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر که از نهاد‌های وابسته به ریاست جمهوری می‌باشد به عنوان مدیرکل فرهنگی و پیشگیری این ستاد منصوب شده است. محمدهادی عسگری در دولت اصلاحات از مدیران هادی خانیکی مشاور سید محمدخاتمی در وزارت علوم بوده است، وی در دولت حسن روحانی نیز توسط سیدضیاء هاشمی به سمت معاون مدیرکل و سپس مدیرکل فرهنگی وزارت...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدهادی عسگری که از سوی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر که از نهاد‌های وابسته به ریاست جمهوری می‌باشد به عنوان مدیرکل فرهنگی و پیشگیری این ستاد منصوب شده است.

محمدهادی عسگری در دولت اصلاحات از مدیران هادی خانیکی مشاور سید محمدخاتمی در وزارت علوم بوده است، وی در دولت حسن روحانی نیز توسط سیدضیاء هاشمی به سمت معاون مدیرکل و سپس مدیرکل فرهنگی وزارت علوم منصوب شد.

از جمله اقدامات وی در دوران مدیرکلی فرهنگی وزارت علوم می‌توان به تلاش جدی برای راه‌اندازی اتحادیه‌های تشکل‌های دانشجویی اصلاح طلب را نام برد، وی در دوره دانشجویی سابقه عضویت در دفتر منحله تحکیم وحدت طیف علامه (اصلاح طلبان) را نیز دارد.