دوشنبه 2 مهر 1403

داماش گیلان 0- بعثت کرمانشاه 0/ لیگ یک / شعار حیا کن علیه درخشان در هفته سوم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
داماش گیلان 0- بعثت کرمانشاه 0/ لیگ یک / شعار حیا کن علیه درخشان در هفته سوم!

داماش در هفته سوم لیگ برتر در یک بازی جنجالی در خانه مقابل بعثت با نتیجه بدون گل متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سوم لیگ یک، تیم داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت میزبان تیم بعثت کرمانشاه بود. شاگردان درخشان برابر تیم علی نظر محمدی، سرمربی فصل پیش داماش قرار گرفته بودند و این بازی حساس‌تر شد.

حضور هواداران داماش گیلان در ورزشگاه عضدی حس و حال ویژه‌ای به این بازی بخشیده بود و سکواهی آبی‌پوش از دقیقه یک به تشویق تیم‌شان می‌پرداختند و کار را برای بعثت سخت می‌کردند‌.

هواداران پیش از بازی بازیکنان گیلانی بعثت کرمانشاه (حسین ابراهیمی، عماد میرجوان و بلال میرزاعلی) را تشویق کردند. هر سه بازیکن سابقه بازی در تیم داماش گیلان را داشتند و مقابل تیم سابق‌شان قرار گرفتند.

ترکیب ابتدایی تیم داماش گیلان داماش به این شرح بود: سعید ابراهیم‌پور، علی خدایی، کنعان طاهرنژاد، علیرضا ابراهیمی، محمد امینی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی، سجاد قلی‌بیگی، سعید حسین‌پور، سامان مهرابی‌زاده، مهرداد بایرامی

همچنین بعثت با این ترکیب به زمین رفت: علی محسن‌زاده، محمدجواد جلالی، عارف سیفی، مجتبی ممشلی، محمد بیرانوند، سجاد سیاه کمری، میرهادی میرجوان، مهدی شجاع، حسین ابراهیمی، حامد عسگری، بلال میرزاعلی

در نیمه اول بازی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما یک صحنه جنجالی در محوطه بعثت باعث اعتراض شدید داماشی‌ها شد. تیم آبی‌پوش اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما بازی ادامه پیدا کرد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم داماش تلاش زیادی کرد با استفاده از امتیاز میزبانی و با ارسال از روی ضربات کرنر و ایستگاهی به گل برسد و موقعیت‌های آنها ضربات نهایی دقیقی نداشت. در دقیقه 75 بازیکن بعثت اخراج شد و با این حال داماش نتوانست از این برتری هم استفاده کند.

در دقایق پایانی علی محسن‌زاده، گلر بعثت احساس مصدومیت کرد و داور متوجه آن نشد و به همین علت مربی گلرهای بعثت به شکل عجیبی وارد زمین شد و بازی متوقف و به جنجال کشیده شد.

در نهایت این بازی پر التهاب با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا هواداران داماش پس از پایان هفته سوم با عصبانیت علیه بازیکنان و حمید درخشان شعار بدهند و شعار حیا کن رها کن علیه این سرمربی سر بدهند.

داماش دو امتیاز از سه بازی اول کسب کرده و بعثت نیز به چهارمین امتیازش رسید

داماش گیلان 0- بعثت کرمانشاه 0/ لیگ یک / شعار حیا کن علیه درخشان در هفته سوم! 2
داماش گیلان 0- بعثت کرمانشاه 0/ لیگ یک / شعار حیا کن علیه درخشان در هفته سوم! 3