سه‌شنبه 3 مهر 1403

دانشجویان جهادگر پای کار تدریس و خدمت به مدارس آمدند / برگزاری اردوی جهادی «وتر» در 9 استان کشور + تصاویر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دانشجویان جهادگر پای کار تدریس و خدمت به مدارس آمدند / برگزاری اردوی جهادی «وتر» در 9 استان کشور + تصاویر

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح تدریس جهادی وتر چند سالی است که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و با همکاری و مشارکت دیگر دانشجویان و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و سایر افراد فعال قشر دانشگاهی که به تعلیم و تربیت علاقه‌مند هستند، برای دهمین دوره متوالی در چندین استان سراسر کشور برگزار می‌شود. امسال نیز این اردوی جهادی در 9 استان مختلف کشور...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح تدریس جهادی وتر چند سالی است که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و با همکاری و مشارکت دیگر دانشجویان و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و سایر افراد فعال قشر دانشگاهی که به تعلیم و تربیت علاقه‌مند هستند، برای دهمین دوره متوالی در چندین استان سراسر کشور برگزار می‌شود.

امسال نیز این اردوی جهادی در 9 استان مختلف کشور از جمله مناطق محروم استان تهران برگزار شد. محمدرضا یاسمی فر، مسئول اردوی تدریس جهادی وتر استان تهران درباره عملکرد گروه تدریس جهادی وتر در منطقه جوادآباد ورامین استان تهران در گفتگو با خبرنگار دانشجو از شرایط و ویژگی‌های این اردو می‌گوید.

یاسمی فر گفت: خدارا سپاس میگوییم که در زیر سایه الطاف حضرت حق و وجود با کرامت نائب بر حقش، توفیق خدمت به مردم سرزمینمان نصیبمان شده و توانسته ایم برای رشد و پرورش بنیه جهادی دانشجویان و همچنین محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار به صورت جهاد فکری قدمی هر چند کوچک برای کشورمان برداریم. وی ادامه داد: گروه تدریس جهادی وتر در دهمین دوره برگزاری خود، در سومین سال از شروع دوباره فعالیت این گروه؛ در منطقه جوادآباد ورامین استان تهران، در تاریخ 1403/06/21 در این منطقه سکونت گزیده و در طی دو روز با برگزاری حلقه‌های مباحثاتی بین جهادگران به بررسی مسائل آموزشی، محتوا‌های آموزشی به روز و جدید و نحوه کلاسداری پرداخت.

یاسمی فر گفت: دانشجویان جهادگر به منظور بهینه کردن فضای آموزشی به فضاسازی مدرسه پرداخته و با رنگ آمیزی فضای مدرسه، حد الامکان سعی در استفاده حداکثری از زمان و امکانات اردو را اجرایی کردند. وی توضیح داد: جهادگران از روز شنبه در کلاس‌های درس حاضر شده و با بررسی و تعیین سطح دانش آموزان، با توجه به اقتضای کلاس، شروع به تدریس دروس ریاضی، علوم تجربی، زبان انگلیسی در مقطع متوسطه اول و تدریس دروس ریاضی و علوم تجربی در مقطع ابتدایی نموده و اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی بین دانش آموزان برای روحیه بخشیدن برای ادامه کلاس‌های درس نمودند.

وی افزود: جهادگران علاوه بر برگزاری کلاس‌های درس تئوری، اقدام به برقرار کردن آزمایش‌های علمی جذاب و همچنین آموزش کار‌های فنی ساده به دانش آموزان خواهند پرداخت. یاسمی فر در پایان خاطرنشان کرد: آرزو داریم با توسل جویی به پروردگار عالم، توفیق خدمت بیشتر شامل حال این جهادگران عزیز شده و روز به روز در راه محرومیت زدایی و جهادفکری قدمی محکم‌تر برداریم.

دانشجویان جهادگر پای کار تدریس و خدمت به مدارس آمدند / برگزاری اردوی جهادی «وتر» در 9 استان کشور + تصاویر 2
دانشجویان جهادگر پای کار تدریس و خدمت به مدارس آمدند / برگزاری اردوی جهادی «وتر» در 9 استان کشور + تصاویر 3
دانشجویان جهادگر پای کار تدریس و خدمت به مدارس آمدند / برگزاری اردوی جهادی «وتر» در 9 استان کشور + تصاویر 4
دانشجویان جهادگر پای کار تدریس و خدمت به مدارس آمدند / برگزاری اردوی جهادی «وتر» در 9 استان کشور + تصاویر 5