جمعه 28 اردیبهشت 1403

دانشگاه آزاد آمادگی برون‌سپاری تجهیزات و آزمایشگاه‌های خود را دارد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دانشگاه آزاد آمادگی برون‌سپاری تجهیزات و آزمایشگاه‌های خود را دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان داور کارشناس در برنامه میدون حاضر شده، در این رقابت از فناوران و نوآوران دعوت کرد تا با استفاده از زیرساخت ها و تجهیزات آزمایشگاهی منحصر بفرد این دانشگاه، بدون دغدغه تامین سخت افزار در اندیشه پیشبرد اهداف کسب و کار خود باشند.

وی در این برنامه ضمن تاکید بر ظرفیت های منحصربفرد دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد این آمادگی را دارد تا سوله، آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات خود را برونسپاری نماید و تنها در ده درصد از سود حاصل شریک شود.

لازم به ذکر است، براساس شیوه نامه راه اندازی و بهره برداری از آزمایشگاهها و کارگاه های مرکزی (تحقیقاتی / کاربری دانشگاه آزاد)، این امکان وجود دارد که تمام ظرفیت سخت افزاری این دانشگاه اعم از: سوله، آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات دانشگاه آزاد در اختیار متخصصان، محققان و شرکت های فناور و دانش بنیان قرار گیرد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دهقانی فیروزآبادی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است