جمعه 28 اردیبهشت 1403

دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو سال از آغاز به کار دولت سیزدهم می‌گذرد و در حالی که حتی یک واحد از پروژه نهضت ملی مسکن به مردم تحویل نشده، حالا رئیس دولت، به منتقد تبدیل و به جای پاسخگویی درباره عقب‌ماندگی از ابروعده مسکنی خود، طلبکار هم شده است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون اصل نود: 2 پرونده با 700 هزار شکایت مردمی از حسن روحانی به دادستانی ارسال شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش امیرعبداللهیان به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی: تلاش برای اتحاد میان امت اسلام همان طرح سردار سلیمانی بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت برای قوه قضاییه بسیار مهم بود. نوع چالش‌هایی که در ابعاد اجتماعی داشتیم، بی‌سابقه بود و بحران را تبدیل به فرصت کردیم و دشمن ناامید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی پرسپولیس استوری دردناکی را به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور ازبکستان: قرابت تاریخی، فرهنگی و علمی ایران و ازبکستان بی‌نظیر است

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد که تقاضای اصلاح حقوق کارگران را بررسی و تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نشست علنی امروز (یکشنبه 28 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی حضور یافت

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اظهارات صورت گرفته، خواهر علی کریمی که 2 فرزند 5 و 15 ساله دارد با درخواست چک سفید امضا از طرف برادرش روبرو می‌شود، وی که سابق بر این نیز به دلیل اعتماد به برادرش 50 فقره چک سفید امضا به علی کریمی داده بود، پس از متوجه شدن این مسئله که چک‌های سفید امضای او در معاملات سنگینی مانند خرید باشگاه فوتبال سپیدرود و خرید زمین و ملک‌های میلیاردی مورد سوء استفاده قرار گرفته از دادن چک‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان بازارهای مالی این هفته گوش به زنگ اخبار سیاسی ناشی از سفر پادشاه عمان به ایران بودند. بر این اساس قیمت‌ها نیز تحت تاثیر این خبر، نوساناتی را تجربه کردند. اما حالا با پایان این سفر سیاسی و نقطه «ایست قیمت‌ها» در پایان هفته، ورود به کدام بازار برای سرمایه‌گذاران سودآورتر است؟ آیا اکنون زمان مناسبی برای ورود به بازارهای مالی و سرمایه‌ای محسوب می‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین برجام دولت روحانی را سبب ایجاد خسارت های جبران ناپذیر به کشور دانست و تصریح کرد: این جریان اعتماد به خدا را رها کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوادار خاص پورتو که طارمی یکی از گل‌هایش را به او تقدیم کرده بود، درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه پلیس از سرشماره‌های شخصی اقدام به ارسال پیامک نمی‌کند، تصریح کرد: پلیس پیامک اخطار یا اطلاع رسانی را با سرشماره police ارسال می‌کند؛ پس شهروندان دقت داشته باشند دریافت هر نوع پیامک با شماره‌های شخصی حتی اگر حاوی اخطار، احضار، اطلاع رسانی و... باشد کلاهبرداری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی در فضای مجازی از تخریب شیشه مزار کیان پیرفلک منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به معاون حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشور پیام داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن هاشمی در کافه خبر درباره اینکه گفته می‌شود تهران جای زندگی نیست، گفت: تهران در مقایسه با سایر کلان‌شهرهای دنیا هنوز جای زندگی است، مشکلات تهران قابل حل است.