جمعه 28 اردیبهشت 1403

دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا حسنایی رئیس دانشگاه هنر تهران گفت: الزام به پوشیدن مقنعه بخشی از نظم است. به طور مثال غربی‌ها در ادارات کراوات می‌زنند، چراکه برای آن‌ها قسمتی از نظم است. من به عنوان رئیس دانشگاه هنر می‌گویم قانون است که دانشجو باید مقنعه بپوشد در غیر این صورت شاید وضعیت پوشش، باعث شود دانشجویان موارد مختلفی دیگری را هم رعایت نکنند.

وب‌گاه فرارو

حسنایی گفت: نمی‌شود دانشجو بدون حجاب وارد دانشگاه شود، بعد بگوید اول من را به کمیته ببرید، حکم بدهید و بعد ممنوع الورودم کنید! اصلا از ابتدای امر ورود چنین دانشجویی به هر دانشگاهی ممنوع است. اگر دانشجویی با حجاب وارد دانشگاه شد بعد کشف حجاب کرد، منطق در خصوص برخورد با او چه می‌گوید؟ می‌توان گفت فقط ورود به دانشگاه بدون حجاب ممنوع است بعد هر کاری خواستند بکنند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوشیدن مقنعه در دانشگاه هنر اجباری است / در دوران ریاست قبلی که اعلام شد حجاب می‌تواند منحصر به مقنعه نباشد، من به عنوان رئیس بسیج دانشگاه گفتم نمی‌توانید قانون را زیر پا بگذارید / الزام به پوشیدن مقنعه بخشی از نظم است؛ مانند کراوات زدن غربی‌ها در ادارات / علت ممنوع‌الورودی برخی دانشجویان، عدم رعایت حجاب بوده؛ اینها تعهد داده‌اند که حجاب را رعایت کنند؛ اگر نکنند حکم‌شان تشدید می‌شود

وب‌گاه عصر ایران

رئیس دانشگاه هنر: آن زمان من رئیس بسیج دانشگاه بودم و گفتم پوشیدن مقنعه یک قانون است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهاب حسینی، محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست و ساعد سهیلی از جمله هنرمندانی هستند که توانستند در کنکور رتبه قابل توجهی را از آن خود کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین شب اجرا‌های صحنه‌ای مجموعه موسیقایی «غزل ساز» شامگاه چهارشنبه 14 تیرماه با حضور عیسا غفاری و بهره فیاضی در تالار رودکی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دومین شب اجراهای صحنه‌ای مجموعه موسیقایی «غزل ساز» شامگاه چهارشنبه 14 تیر با حضور عیسا غفاری و بهره فیاضی در تالار رودکی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، بعد از ظهر دیروز نشستی با موضوع «تاب‌آوری بازار هنر‌های تجسمی ایران در مواجهه با بحران» برگزار شد. در این نشست که در پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، حمیدرضا ششجوانی مدرس و پژوهشگر اقتصاد فرهنگ و هنر، محمدرضا مریدی عضو هیات علمی دانشگاه هنر تهران، محمدعلی ابوترابی عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و شبنم لشگری پژوهشگر پژوهشکده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم رونمایی از پوستر نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره نهال، مراسم رونمایی از پوستر نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال برگزار گردید. از 268 اثر ملی رسیده به دبیرخانه، 81 اثر و از 25 اثر بین الملل 8 اثر توسط هیئت انتخاب جهت نمایش برگزیده شدند. روز‌های برگزاری جشنواره از تاریخ 10 الی 15 تیر ماه 1402 و از ساعت 11 الی 22 در محل دانشکده کاربردی دانشگاه هنر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی اعضای شورای سیاستگذاری دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی کشور را منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بامداد امروز دوشنبه، اتوبوس مسافربری شرکت همسفر در مسیر تهران به اصفهان در کیلومتر 50 محور کاشان به نطنز با تریلر برخورد کرد و 17 نفر از مجموع 28 سرنشین آن به مراکز درمانی منتقل شدند‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا درویش از آغاز مذاکره جدی پرسپولیس با ستاره تکنیکی و بازیساز لیگ برتر فوتبال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد شیطان‌صفتی که زنان خانه‌دار را هدف نیت شوم خود قرار می‌داد و 8 صبح - وقتی در خانه تنها بودند - به آنها تجاوز می‌کرد، حکم اعدام گرفت، این در حالی است که او توانسته بود رضایت شاکیان خود را بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: استاد «علی اکبر دلنواز» هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی مقامی و آئینی خراسان رضوی در تربت جام درگذشت.