یک‌شنبه 15 مهر 1403

دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره کشوری خلاقیت حائز رتبه نخست شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره کشوری خلاقیت حائز رتبه نخست شدند

زنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: چهار مقام برتر توسط معلم و دانش آموزان زنجانی در مسابقات کشوری حوزه معاونت ابتدایی این استان کسب شد.

صیاد سلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دومین جشنواره کشوری خلاقیت (شوق مهارت) که تابستان سال 99 و به ابتکار استان لرستان به صورت مجازی برگزار شد، طی آن دانش آموزان استان، پارمیدا محمد بیگی از آموزشگاه کاشانی شهرستان ابهر، ستایش کلانتری و فاطمه معروفخانی از دبستان شاهد آل یاسین شهرستان خرمدره به ترتیب در بین شرکت کنندگان پایه های چهارم، پنجم و اول ابتدایی و در محورهای نوشتاری، دست سازه و خوانداری حائز رتبه نخست شدند.

وی ضمن قدردانی از تلاش شایسته این دانش آموزان و تبریک به معلمان و خانواده‌های آنان اضافه کرد: بر این اساس باید قدردان تاثیرات آموزشی ارزشمند خانه و مدرسه بود و به این مهم توجه بیشتری داشت.

این مسؤول به کسب مقام اول کشوری در فراخوان تولید محتوای الکترونیکی رشته تربیت کودک توسط معلم زنجانی اشاره کرد و گفت: مریم جوزی معلم شاغل در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی استان زنجان با شرکت در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی سال تحصیلی 99-98 موفق به کسب رتبه اول در رشته تربیت کودک شد.

وی اضافه کرد: تولید محتواهای آموزشی در زمینه موضوعات مختلف و متعدد، استمرار تولید این قبیل محتواهای آموزشی استاندارد و با کیفیت از جمله رسالت های اصلی کمیته آموزش های مکمل استان و مناطق است.

سلامی افزود: تلاش برای صیانت از مدارس ابتدایی، مشارکت پذیری، توانمند سازی نیروی انسانی، بهسازی برنامه درسی ملی و تدوین برنامه های اجرایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای نیل به اهداف از جمله موضوعاتی است که به طور ویژه در حال پیگیری است.

پیش از این نیز مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفته بود که طی سال جاری آموزش و پرورش استان در مسابقات فرهنگی و هنری که به صورت آنلاین برگزار شد، حدود 100 رتبه کشوری را کسب کرد و در حوزه پرورشی نیز طی سال تحصیلی جدید برنامه های وسیع‌تری را لحاظ کرده است.

*س_برچسب‌ها_س*