چهارشنبه 18 مهر 1403

دانلود قسمت 54 سریال طوبی از شبکه یک سیما + لینک دانلود

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
دانلود قسمت 54 سریال طوبی از شبکه یک سیما + لینک دانلود

سریال طوبی هر شب از شبکه اول سیما به نمایش در می آید، در این گزارش، دانلود سریال طوبی قسمت پنجاه و چهارم از شبکه یک را آورده ایم. با ما همراه باشید.

سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی از سال 1350 تا 1382 را روایت می کند و مضمون آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که برای حفظ خانواده خود تلاش می کند. در این مطلب با دانلود قسمت پنجاه و چهارم سریال طوبی از تلوبیون با شما هستیم.

دانلود سریال طوبی قسمت 54 از شبکه یک

https://telewebion.com/episode/0xf57d772

سریال «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی سید حامد حسینی بعد از سریال «فراری» از اواسط مرداد 1403 به روی آنتن شبکه یک سیما رفته است. هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آئیش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی از بازیگران سریال طوبی هستند. این سریال هر شب از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال طوبی

آنیه از دیدن فخرالدین خوشحال شده و باورش نمیشه و میگه ما همه فکر میکردیم مردی! مگه میشه چجوری زنده ای؟ مگه اعدام نشدی؟ فخرالدین میگه بیهوش بودم وقتی به هوش اومدم خودمو تو بیمارستان دیدم که بعد بردنم به زندان اونجا میخواستن منو اعدام کنن که شیث نذاشت و یه نفر دیگه رو اعدام کردن جای کن و منم فرستادن جای اون تو زندان با حکم ابد. چند روز مونده بود به سقوط صدام که ساعد منو از زندان بیرون آورد. سپس فخرالدین میگه طوبی! باید سریع برم به موکب طوبی! و باهم راهی میشن.

طوبی و با همراهانش به راهشون ادامه میدن که طوبی یکیو میبینه کپیه مصطفی تو ایستگاه های صلواتی که جا میخوره و اون پسرو عماد صدا میزنه و میخواد بره پیشش که او سریع سوار موتور میشه و میره. طوبی از اونا میپرسه که اون پسرو میشناسی که الان رفت؟ اون پسر میگه کیو میگی مادر؟ من نمیدونم درباره کی حرف میزنی! او بلند میگه که من گفته بودم عمادم زنده ست! آنها سعی میکن تا آرومش کنن سپس به راهشون ادامه میدن. سلیم موفق میشه تا دستاشو باز کنه و از اون خونه ای که زندانی شده بود فرار کنه. او سریعا میره به خانه هله تا جلوی انفجارشو بگیره.

سلیم میرسه به خونه هله و به مصطفی و یوسف میگه که یه بمب تو خونه ست بگردین پیداش کنین اونا استرس میگیرن و شروع میکنن به گشتن که در آخر مصطفی پیداش میکنه که سلیم میگیره تا ببرتش دور از همه اما مصطفی و یوسف هم دنبالش میرن. طوبی و بقیه به موکب رسیدن و در حال استراحت کردن هستن. فخرالدین به همراه آنیه تو مسیر رفتن به موکب هستن که عمران با دیدنش به ساعد هم خبر میده آنها میشینن تو ماشین تا عمران توموقعیتش دکمه رو بزنه. سلیم موفق شده تا دور از جمعیت ببره عمران منفجر میکنه که میبینن یه جای دیگه رفت رو هوا همگی میترسن و مضطرب میشن و اینور و اونور میرن. ساعد عصبی میشه و میگه لعنتی جای بمبارو عوض کرده بودن! سپس اسلحه برمیدارن و ساعد بهش میگه نباید اصلا از خانواده طوبی کسی زنده بمونه! و میخوان بزن که عمران کمپوتی را باز میکنه و از اونجایی که توش بمب بوده خودشونم میرن رو هوا.

مردم میرن تا ببینن اگه کمکی هست انجام بدن. آنیه میره تو موکب و به همه که تو حیاط هستن میگه مژدگانی بدین! خبر خوب دارم واستون و به فخرالدین اشاره میکنه تا بره اونجا اونا با دیدنش جا خوردن و گریه میکنن سپس میرن سمت طوبی که او با دیدن فخرالدین خشکش زده و گریه میکنه و باهم گرم صحبت میشن. فردای آن روز طوبی و فخرالدین میرن پیاده سمت کربلا، از طرفی دیبا هم از رسول میخواد تا باهم برن او از خدا خواسته قبول میکنه و میرن. سحر هم به مصطفی میگه من دختر جهانگیر نیستم اون واسم پدری کرده ولی پدرم نیست و باهمدیگه میرن سمت کربلا. پریزاد و یوسف هم با مادر ضیاء 3 تایی رفتن سمت کربلا. تو صحن کربلا از بیمارستان به حمید که همان سلیم هست زنگ میزنن و میگن که یه خانم به اسم طوبی آزمایش هایی انجام دادن و هیچ مشکلی ندارن میتونن برای اهداء اقدام کنن او جا خورده و میگه ایشون سرطان دارن! دکتر میگه آزمایشاش جلوی منه و سالمه سالمن! مانعی نیست بعد از قطع تماس به طوبی میگه که شما میدونستین همه چیزو درباره من؟ او تأیید میکنه و میگه که میریم تهران پسوند کلیه انجام بشه. ظهر جمعه همه جمع شدن تو خونه هله برای صرف ناهار و یکبار دیگه همه جمع شدن دور یه سفره. پایان.