دوشنبه 16 مهر 1403

دربی والیبال تهران: پدیده علیه مدعی جدید قهرمانی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دربی والیبال تهران: پدیده علیه مدعی جدید قهرمانی

تیم والیبال صنعتگران امید به دنبال یک پیروزی دیگر در شهرآوردهای پایتخت است.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران دو تیم تهرانی صنعتگران امید و طبیعت اسلامشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در هفته اول با یک پیروزی شیرین لیگ برتر والیبال ایران را آغاز کردند و حالا باید در یک جدال جذاب رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. صنعتگران امید هفته قبل در برابر همشهری‌اش، پیکان تهران با نتیجه سه بر دو به برتری رسید تا با یک برد بزرگ به شهرآورد دوم خود در این فصل برسد. آنها که شهرآورد اول پایتخت را پیروز شده‌اند، حالا به دنبال دومین پیروزی هستند.

از طرف دیگر تیم طبیعت اسلامشهر که هفته قبل یک پیروزی راحت را مقابل مس رفسنجان تجربه کرد با ستاره‌هایی که در اختیار دارد قصد ندارد همانند پیکان مقابل صنعتگران امید غافلگیر شود و به دنبال دومین برد خود در لیگ برتر است. شاگردان ابراهیم وادی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ هستند در حالی که تیم صنعتگران امید یک تیم جوان و البته با تجربه است که با توجه به حضور غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در این تیم، پنجاه درصد این باشگاه را بازیکنان تیم ملی جوانان تشکیل می‌دهند.

این جدال که از ساعت 18 در سالن فدراسیون والیبال ایران با داوری ابراهیم فیروزی و حضور ویدیو چک برگزار خواهد شد، باید دید چه نتیجه‌ای را به دنبال خواهد داشت.

ترکیب احتمالی صنعتگران امید تهران: علیرضا بهبودی، صابر جواهری توانا، بهنام حاجی‌پور، علی زارع، علی‌اصغر رزمفر، آرمین رنجبر و رضا اصلانی

ترکیب احتمالی طبیعت اسلامشهر: محمدطاهر وادی، حمزه زرینی، رامین خانی، محراب ملکی، محمد فلاح، یونس قلیچ نیازی و آرمان صالحی

این دو تیم چند هفته پیش در یک دیدار تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم طبیعت اسلامشهر با نتیجه سه بر دو مقابل صنعتگران امید به برتری رسید.