چهارشنبه 4 مهر 1403

دربی 104: دلار با طرح رامین رضاییان / طعنه پرسپولیس به یاغی!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دربی 104: دلار با طرح رامین رضاییان / طعنه پرسپولیس به یاغی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حساس ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر ایران امروز در چهارچوب دربی 104 از ساعت 19 آغاز می‌شود. تقابلی که هر دو تیم به دنبال امتیاز آن هستند، علاوه بر حیثیتی بودن بازی برای دو تیم این امتیاز است که برای آن‌ها بسیار ارزش دارد، امتیاز از این بازی برای استقلال می‌تواند پاسخ محکم نکونام به منتقدینش باشد و امتیاز از این بازی پرسپولیس را به صدر نزدیک‌تر می‌کند. پرسپولیسی...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حساس ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر ایران امروز در چهارچوب دربی 104 از ساعت 19 آغاز می‌شود.

تقابلی که هر دو تیم به دنبال امتیاز آن هستند، علاوه بر حیثیتی بودن بازی برای دو تیم این امتیاز است که برای آن‌ها بسیار ارزش دارد، امتیاز از این بازی برای استقلال می‌تواند پاسخ محکم نکونام به منتقدینش باشد و امتیاز از این بازی پرسپولیس را به صدر نزدیک‌تر می‌کند.

پرسپولیسی که دو بازیکن با ارزش خارجی خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی ندارد، ارونوفی که از لیست خط خورده و ایوب العملود ستاره مراکشی این تیم بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

این بازی در اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، جایی که بانوان هوادار در آن حضور ندارند.

یکی از اتفاقات جالب توجه این دیدار حواشی قبل از آغاز بازی است، جایی که هواداران پرسپولس عکس رامین رضاییان مدافع راست سابق خودشان را روی دلار چاپ کردند.

پرسپولیسی‌ها به شدت از انتقال رامین رضاییان به استقلال ناراحت شدند زیرا که رضاییان بارها اعلام کرده بود که به تیم‌های مقابل پرسپولیس نمی‌رود و پول برای او معنایی ندارد، که پس از گذشت مدت کوتاهی رامین رضاییان به تیم حریف شماره یک پرسپولیس پیوست تا هواداران پرسپولیس به این باور برسند که تمامی حرف‌های او دروغ بوده است.

انتهای پیام /