یک‌شنبه 8 مهر 1403

درخشان: داماش به بالای جدول نزدیک خواهد شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درخشان: داماش به بالای جدول نزدیک خواهد شد

حمید درخشان معتقد است داماش تحت هدایت او هفته به هفته بهتر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان که تیمش تحت فشار و انتقاد زیادی بود این هفته با یک گل نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداشت و سه امتیاز ارزشمند گرفت.

درخشان در کنفرانس خبری خود در ابتدا گفت: می‌خواهم تسلیت بگویم به خانواده‌های عزیزی که عزیزان‌شان را در فروریزی معدن از دست دادند. همچنین شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت می‌گویم. هفته دفاع مقدس را هم تبریک عرض می‌کنم.

حمید درخشان در مورد بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم تلاش کردند و بازی خوبی انجام دادند. هم تیم ما و هم نفت نیاز به این برد داشت. من باید یک استثنایی برای تیم نفت قائل شوم. تیم نفت ما را در نیمه دوم خیلی زیر فشار قرار داد ولی مشکلاتی داشته و می‌دانم چقدر برای مربی چقدر سخت است که وقتی پنجره تیمش بسته است کار کند. باید حتما آقای کلانتری را حمایت کنند و این تیم، تیم خوبی خواهد بود. مطمئنم در آینده به هیچ تیمی باج نخواهد داد.

او در مورد اعتراضات هواداران داماش در هفته گذشته گفت: بچه‌های تیم ما هم تلاش زیادی کردند که بازی را ببریم چون تحت فشار بودیم به خاطر اینکه ما در خانه بازی قابل قبولی انجام دادیم اما نتوانستیم لز فرصت‌های‌مان بهره ببریم. ما تلاش می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم و به بالای جدول نزدیک شویم.