دوشنبه 7 آبان 1403

درخشش آنی و واکنشهای شدید / بسیار احساسی: خانواده مارک گویو گریستند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درخشش آنی و واکنشهای شدید / بسیار احساسی: خانواده مارک گویو گریستند

بارسلونا در دیدار شب گذشته خود مقابل اتلتیک بیلبائو در حالی که بازی به شدت گره خورده بود با گلزنی یک پدیده 17 ساله پیروز شد.

به گزارش ورزش سه مارک گویو برای اولین بار به لیست مسابقه بارسا رسید و در شرایطی که دست ژاوی به خاطر مصدومان متعددش خالی بود از دقیقه 79 به میدان رفت اما تنها 34 ثانیه کافی بود تا این بازیکن جوان و خوش آتیه با اولین لمس توپ و روی پاس ژوائو کانسلو موفق به گلزنی شود. شادی دیوانه‌وار این بازیکن و ویدئوهایی که از زمین مسابقه تا تونل رختکن بارسلونا متشر شده نشانگر ابعاد کار بزرگی است که این پدیده لاماسیا انجام داده و بار دیگر آکادمی باشگاه بارسلونا را به رخ باشگاه‌های رقیب می‌کشد. با این حال آنچه بعد از این گل دیدنی‌تر بود و مورد توجه قرار گرفت شادی بی حد و حصر خانواده گویو روی سکوهای ورزشگاه المپیک مونجوئیک بارسلونا بود که ویدئوی آن در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

ویدئو: 314331

در ویدئوی منتشر شده پدر، مادر و خواهر مارک گویو بعد از این گل به شکل دیوانه‌واری در حال ابراز خوشحالی و شادی‌اند که البته طبیعی هم هست. در این بین ری‌اکشن های مادر مارک جالب تر بوده و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است چرا که حکایت از شور و شوق یک مادر برای موفقیت بزرگ فرزندش را در چند ثانیه به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشخص است مادرمارک گویو که نمی‌داند از خوشحالی چه کار کند تا مرز سکته پیش رفته و حتما برای او نیز مثل خود مارک دیشب بهترین شب زندگی‌اش بوده است.