یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

درخشش ورزشکاران منطقه 17 در مسابقات قهرمان شهر 2

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
درخشش ورزشکاران منطقه 17 در مسابقات قهرمان شهر 2

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان شهر 2، گفت: این مسابقات در سه مرحله محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای برگزار شده است که تیم‌های قهرمان هر مرحله، برای مصاف با یکدیگر به مرحله بعد می‌روند. سیفی با اشاره به اینکه این مسابقات در 10 رشته آقایان و بانوان از تیرماه شروع شده است، تصریح کرد: مرحله اول که دور محله‌ای بود تا پایان شهریورماه...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان شهر 2، گفت: این مسابقات در سه مرحله محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای برگزار شده است که تیم‌های قهرمان هر مرحله، برای مصاف با یکدیگر به مرحله بعد می‌روند.

سیفی با اشاره به اینکه این مسابقات در 10 رشته آقایان و بانوان از تیرماه شروع شده است، تصریح کرد: مرحله اول که دور محله‌ای بود تا پایان شهریورماه ادامه داشت و قهرمان‌های آن به دور منطقه‌ای راه یافتند.

وی افزود: مسابقات دور منطقه‌ای در مهر و آبان ماه برگزار شد که در نهایت تیم‌ها و نفرات برتر به دور فرامنطقه‌ای اعزام شدند که این مرحله از مسابقات در حال حاضر در دو مجموعه ورزشی شفیع پور واقع در منطقه 5 و جانبازان واقع در منطقه 10 در حال برگزاری است.

شهردار منطقه 17، اظهار کرد: مسابقات والیبال آقایان در 2 رده سنی، بسکتبال 2 رده سنی، فوتسال 3 رده سنی، کشتی 2 رده سنی نوجوان‌ها و جوان ها، دو و میدانی و دات 4 رده سنی، فوتبال دستی 5 رده سنی و شنا در 10 رده سنی و در 2 ماده، تنیس روی میز 4 رده و بدمینتون در 4 رده سنی برگزار شده است.

وی با اشاره به مسابقات بانوان، افزود: این مسابقات در 10 رشته والیبال و 2 رده، بسکتبال و دژبال در 2 رده، بدمینتون 4 رده سنی، تنیس روی میز 2 رده، آمادگی جسمی 6 رده، بومی محلی 4 و دارت 4 رده، شنا 9 رده و ژیمناستیک 6 رده برگزار شده است.

سیفی گفت: تاکنون بانوان به مسابقات فرامنطقه‌ای رشته دارت، ورزش‌های بومی، آمادگی جسمانی، بدمینتون و والیبال اعزام شده اند که در رشته بومی محلی در رده سنی 16 تا 18 سال مقام سوم کسب کرده اند و موفق به دریافت مدال برنز شده اند. بانوان ورزشکاری که در رشته آمادگی جسمانی در 6 رده اعزام شده اند، 3 مدال طلا، یک برنز و در مسابقات تیمی، مقام اول را کسب کرده اند و موفق به اخذ کاپ طلا شده اند. مسابقات بانوان در رشته والیبال از روز دوشنبه شروع می‌شود و سایر رشته‌ها تا 12 بهمن ادامه دارد.

شهردار منطقه 17، با اشاره به مسابقات آقایان، تصریح کرد: آقایان در مسابقات دور فرامنطقه‌ای در رشته‌های فوتبال دستی، بسکتبال، والیبال، گل کوچک، فوتبال دستی و بدمینتون اعزام شده اند که در رشته بدمینتون در 2 رده سنی مدال طلا کسب کردند و در مسابقات تیمی نیز موفق به دریافت کاپ طلا شدند. این مسابقات تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و ورزشکاران به مصاف یکدیگر می‌روند.