پنج‌شنبه 19 مهر 1403

درخواست بانوی ورزشکار پارالمپیکی ایران از رهبر انقلاب

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
درخواست بانوی ورزشکار پارالمپیکی ایران از رهبر انقلاب

ساره جوانمردی در دیدار با رهبر انقلاب گفت: من می خواهم جسارت کنم و انگشتر شما را بگیرم برای میوه زندگی‌ام پسر عزیزم که پابه پای مادرش سختی‌ها را تحمل کرد که امروز مادرش شرمنده شما و مردم نباشد.

قهرمان پارالمپیک پاریس و پرافتخارترین بانوی ورزشکار پارالمپیکی ایران در حاشیه مراسم دیدار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی از رهبر انقلاب درخواست انگشترش را کرد.

در حاشیه مراسم دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس با رهبر معظم انقلاب، ساره جوانمردی قهرمان پارالمپیک پاریس و پرافتخارترین بانوی ورزشکار پارالمپیکی ایران اظهار کرد: من دختر شما ساره جوانمردی فرزند ایران، قهرمان جهان و پارالمپیک در رشته تیراندازی، مادر قهرمانی که به رغم تمام تلاش‌ها، سختی‌ها و مشکلات توانست با دعای مردم در چهارمین پارالمپیک خود حضور پیدا کند و پنجمین مدال پارالمپیک را که چهار تای آن طلاست، کسب کند، خوشحالم که امروز به عنوان پرافتخارترین بانوی پارالمپیکی در خدمت شما هستم. آقاجان می‌خواهم جسارتی کنم و سنت شکنی داشته باشم. همیشه ورزشکاران که برای عرض ادب و ارادت به خدمت شما می‌رسند انگشتر متبرک شما به دست پهلوانان مرد می‌افتد. من می خواهم جسارت کنم و انگشتر شما را بگیرم برای میوه زندگی‌ام پسر عزیزم که پابه پای مادرش سختی‌ها را تحمل کرد که امروز مادرش شرمنده شما و مردم نباشد.

پس از صحبت‌های جوانمردی، رهبر انقلاب انگشترش را به او هدیه داد.

خبر مرتبط تصویری از دیدار ورزشکاران المپیک و پارالمپیکی با رهبر انقلاب

تصویری از دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس منشتر شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

درخواست بانوی ورزشکار پارالمپیکی ایران از رهبر انقلاب 2