جمعه 10 فروردین 1403

درخواست جدیدتوئیتر برای بررسی پیا‌م‌های ماسک

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
درخواست جدیدتوئیتر برای بررسی پیا‌م‌های ماسک

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ایندیپندنت، براساس گزارشی جدید، توئیتر در نبرد حقوقی خود با ایلان ماسک به دنبال دسترسی به پیام‌های متنی او است. اینسایدر روز چهارشنبه گزارش داد که غول رسانه های اجتماعی می خواهد پیام های متنی ماسک را در دوره ای خاص برای یافتن موارد مرتبط با شکایت خود جستجو کند.

در سال 2022، ماسک مدتی پس از ارائه پیشنهاد برای خرید توئیتر به قیمت 44 میلیارد دلار، اعلام کرد می خواهد این معامله را فسخ کند. پس از اعلام این خبر، توئیتر از ماسک شکایت کرد تا این خرید را کامل کند. اکنون غول شبکه های اجتماعی و ثروتمندترین فرد جهان در یک دعوای حقوقی هستند.

در حالی که مشخص نیست دقیقاً دوره خاص در درخواست توئیتر چه زمانی است، اما مدت زمان مورد بحث احتمالا بین 25 آوریل یعنی زمان اعلام خرید توئیتر توسط ماسک تا 8 جولای، زمانی که او اعلام کرد از این خرید پشیمان شده، باشد.

درخواست توئیتر برای رویت پیام های ماسک در حالی مطرح می شود که روز دوشنبه به این پلتفرم دستور داده شد تا اسناد مربوط به یکی از مدیران اخراج شده خود در اختیار ایلان ماسک قرار دهد.

وکلای ماسک اطلاعاتی درباره 22 کارمند توئیتر که به گفته آنها اطلاعاتی در مورد روند تجزیه و تحلیل حساب های جعلی دارند را درخواست کرده اند.

روز دوشنبه، آقای ماسک مجوز دریافت داده‌ها را از یکی از مدیران توئیتر به نام کیوان بیک‌پور دریافت کرد. بیک پور از سال 2015 و پس از خرید اپلیکیشن ویدئویی زنده اش Periscope توسط توئیتر، برای این شرکت کار می کرد، اما پس از قرارداد ماسک برای خرید این شبکه اجتماعی از این شرکت خارج شد.

الکس اسپیرو، وکیل ماسک گفت: ما مشتاقانه منتظر بررسی اطلاعات بیک پور هستیم و به جستجوی اطلاعات و کشف شاهدان تا زمانی که حقیقت کامل آشکار شود، ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید توییتر ایلان ماسک مناقشه توییتر و ماسک حساب جعلی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است