جمعه 30 شهریور 1403

درخواست فرهنگیان بازنسشته از آموزش و پرورش برای اصلاح احکام شان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
درخواست فرهنگیان بازنسشته از آموزش و پرورش برای اصلاح احکام شان

فرهنگیانی که در نیمه دوم سال 1400 بازنشسته شده اند با ارسال پیام خواستار اصلاح احکام بازنشستگی از مسئولان شدند. شهروند خبرنگار ما ارسال پیام از مسئولان درخواست اصلاح احکام بازنشستگی فرهنگیان برای بازنشستگان نیمه دوم سال 1400 را کرد. به گزارش عرشه آنلاین، فرهنگیانی که در نیمه دوم سال 1400 بازنشسته شده اند با ارسال پیام خواستار اصلاح احکام بازنشستگی از مسئولان شدند.

شهروند خبرنگار ما ارسال پیام از مسئولان درخواست اصلاح احکام بازنشستگی فرهنگیان برای بازنشستگان نیمه دوم سال 1400 را کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، فرهنگیانی که در نیمه دوم سال 1400 بازنشسته شده اند با ارسال پیام خواستار اصلاح احکام بازنشستگی از مسئولان شدند.

در ادامه می‌توانید متن درخواست اصلاح احکام بازنشستگی فرهنگیان را از زبان شهروند خبرنگار ما مشاهده کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار

باسلام و عرض ادب؛ ما حدود 40 هزار نفر بازنشسته 1400 آموزش و پرورش هستیم که خواستار اصلاح احکام بازنشستگی فرهنگیان بازنشسته از تاریخ 31 شهریور 1400 لغایت 30 بمهن 1400 هستیم.

این گروه همزمان براساس مصوبه هیئت دولت از قانون همسان سازی و براساس قانون رتبه بندی از فوق العاده رتبه بندی بهره‌مند هستند در حالی که صندوق بازنشستگی احکام این ذینفعان را براساس 90 درصد شاغل بدون رتبه (شاغلین سال 99) صادر نموده در حالی که باید براساس 90 درصد شاغل نیمه دوم 1400 که فوق العاده رتبه در آن دیده شده صادر می‌شد لذا این بازنشستگان خواهان اصلاح احکام از تاریخ 1 شهریور 1400 بوده بعد از آن خواهان پرداخت معوقه 33 ماه به التفاوت ناشی از اصلاح احکام می‌باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

درخواست فرهنگیان بازنسشته از آموزش و پرورش برای اصلاح احکام شان 2