یک‌شنبه 10 تیر 1403

درخواست پلیس از تهرانی‌ها موقع مراجعه به شعب اخذ رای

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
درخواست پلیس از تهرانی‌ها موقع مراجعه به شعب اخذ رای

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست که از توقف دوبله در اطراف شعب اخذ رأی خودداری کنند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ فیروز کشیر امروز جمعه گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص روان‌سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور در اطراف مراکز اخذ رای تمهیدات ویژه دارد که با همراهی شهروندان طبیعتاً این امر تسهیل می‌شود.

ایلنا در خبری نوشت: او افزود: همچنین تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ امروز از حدود دو ساعت قبل از شروع رسمی رای‌گیری، در اطراف شعب و مراکز پر رفت و آمد اخذ رای مستقر و مشغول روان سازی و مدیریت ترافیک هستند.

سرهنگ کشیر با بیان اینکه اینکه استقرار ماموران تا ساعات پایانی شب و اتمام زمان رای‌گیری ادامه خواهد داشت، گفت: لازم است شهروندان برای شرکت در انتخابات به نزدیک‌ترین شعبه و مرکز اخذ رای در محل زندگی و کار خود مراجعه کنند.

به گفته او، شهروندان اگر به هر دلیلی قصد مراجعه با خودروی شخصی به اطراف شعب اخذ رای را دارند، حتما توجه داشته باشند که از پارک دوبله و توقف در محل‌های ممنوع و به طورکلی ارتکاب تخلفات ساکن خودداری کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از همراهی شهروندان تهرانی با پلیس راهور تهران بزرگ در ایجاد شهری منظم و کم تخلف و حادثه به خصوص در اطراف شعب اخذ رای در معابر پایتخت تقدیر کرد.

233217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1925735