چهارشنبه 13 تیر 1403

درخواست 4 المپیکی تیراندازی از وزیر ورزش چه بود؟

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
درخواست 4 المپیکی تیراندازی از وزیر ورزش چه بود؟

تیراندازان المپیکی کشورمان در بازدید ورزش ورزش و جوانان از اردوی آمادگی تیم‌های ملی درخواست‌های خود را برای حمایت از این رشته مطرح کردند.

به گزارش مشرق، فاطمه امینی تیرانداز المپیکی کشورمان در ماده تفنگ امروز دوشنبه در حاشیه دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حضور شما و حمایت‌هایتان برای ما دلگرمی است. از مسوولان فدراسیون هم تشکر می‌کنم که تلاش کردند تجهیزات را به روز کنیم. کارهایی که می‌توانستند انجام دهند تا بهترین شرایط را داشته باشیم، انجام شده است. الان هم سه هفته مانده به المپیک و همه تلاشمان را می‌کنیم تا با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنیم. از مربیان هم تشکر می‌کنم که واقعا در این مدت زحمت کشیدند و تلاش کردند که در بهترین شرایط باشیم.

شرمینه چهل امیرانی، دیگر تیرانداز المپیکی ایران هم گفت: حضور شخص اول ورزش در جمه قهرمانان باعث دلگرمی است، همینطور از قول‌هایی که بابت تجهیز سالن‌ها و کمک به فدراسیون دادید تشکر می‌کنم. تیراندازی تجهیزات محور است و هرچقدر شرایط بهتر باشد ما بیشتر می‌توانیم موفق شویم. فدراسیون، کمیته ملی المپیک، مربیان و همه کمک کردند تا در بهترین شرایط تمرین کرده و در مسابقات شرکت کنیم. امیدوارم در پاریس عملکرد خوبی داشته باشیم.

هانیه رستمیان دیگر نماینده تیراندازی ایران در پاریس گفت: چون کمبود تجهیزات و فشنگ داریم مقداری تمرینات‌مان آنطوری که باید باشد، نیست. با حمایت فدراسیون و کمیته ملی المپیک اردوی برون مرزی را برگزار کردیم که به ما کمک کرد تا بتوانیم فشنگ تهیه کنیم و در تمرینات استفاده کنیم. با حمایت فدراسیون و کمیته ملی المپیک توانستم سلاحم را تجهیز کنم و سلاح جدید 25 متر بخرم که اتفاق خوبی است و همه تلاش‌مان را برای بهترین نتیجه می‌کنیم.

محمد بیرانوند که در اهداف پروازی در المپیک برای ایران به میدان خواهد رفت هم در جملاتی تصریح کرد: اینکه پیگیر امور ورزشکاران هستید جای تشکر دارد، از شما می‌خواهم از ورزشکاران حمایت بیشتری شود تا این رشته در کشور رونق یابد و مدال های رنگارنگی کسب شود.