جمعه 15 تیر 1403

دردسر کوپا برای رئال: سفر آمریکا بدون ستاره‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دردسر کوپا برای رئال: سفر آمریکا بدون ستاره‌ها

رئال مادرید باید بدون حضور بسیاری از ستاره‌هایش برای برگزاری تور پیش فصل راهی آمریکا شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران روبروی تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و با وجود کسب نتیجه مساوی 1-1 برابر این تیم توانست به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2024 صعود کند و حالا باید برای حضور در جمع چهار تیم برتر این مسابقات مقابل تیم ملی اروگوئه قرار بگیرد.

باشگاه رئال مادرید نمایندگان بسیاری در این دو تیم دارد و رویارویی آنها می‌تواند از جذابیت‌های بسیاری برای طرفداران این تیم هم برخوردار باشد اما مشکلی جدی را برای کادر فنی رئال به دنبال خواهد داشت که ممکن است در ادامه فصل برای آنها دردسرساز شود.

صعود تیم ملی برزیل و تیم ملی اروگوئه به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا به این معناست که رئال مادرید باید بدون حضور ستاره‌های بزرگی مانند فدریکو والورده، وینیسیوس جونیور، رودریگو، اندریک و ادر میلیتائو راهی تور پیش فصل در آمریکا در اواخر ماه جاری میلادی شود.

این بازیکنان حتی در صورت حذف تیم‌شان در این مرحله، مدتی را برای استراحت و دوری از فشارهای زیاد و متوالی فصلی که گذشت در اختیار خواهند داشت و اگر هر یک از این دو تیم صعود کند هم مدت زمان این دوری از اردوی تمرینی رئال طولانی‌تر خواهد شد.

دردسر کوپا برای رئال: سفر آمریکا بدون ستاره‌ها 2