سه‌شنبه 17 مهر 1403

در حوزه زنان نیاز به پشتوانه فقهی و حقوقی برای فعالیت‌های زیرساختی داریم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
در حوزه زنان نیاز به پشتوانه فقهی و حقوقی برای فعالیت‌های زیرساختی داریم

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اقدام جدی فرهنگی به زبان نسل جدید را امری ضروری دانست و گفت: نیاز به پشتوانه فقهی، حقوقی و قانونی برای فعالیت های زیرساختی در حوزه زنان داریم.

انسیه خزعلی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی در ایران، ضمن استقبال از برگزاری جلسه‌های تخصصی حوزه بانوان با حضور علما و نخبگان حوزه، عنوان: باید با برگزاری جلسه‌های ماهیانه تخصصی با حضور علما و دانشگاهیان، مشکل‌های بانوان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و راهکار کارشناسانه برای آن ارائه شود.

وی با اشاره به فرصت ایجاد شده برای نیروهای انقلابی در راستای حل مشکلات کشور، ابراز امیدواری کرد: با همدلی و تعامل همه نهادها گام های موثری در مسیر اعتلای اسلام برداریم.

معاون رییس جمهوری، توانمندی و پشتوانه نظام را جوانان سخت کوش، مبدع، خلاق و جهادی دانست و ادامه داد: زمانی که با بحران روبرو می‌شویم با اتکا به این جوانان خیلی سریع از آن عبور می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه بلندمدت دشمنان برای ضربه زدن به نظام خانواده و هویت اسلامی زنان افزود: بحث جمعیت یکی از حوزه هایی است که دشمنان طی دهه های اخیر بر آن متمرکز شده اند و متاسفانه تاحدی موفق نیز بوده‌اند.

خزعلی افزایش آسیب های اجتماعی از جمله کاهش ازدواج و فرزندآوری، طلاق و اعتیاد را از برنامه های دشمنان دانست و تصریح کرد: شایسته نیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد چنین آسیب‌هایی باشیم.

وی اقدام جدی فرهنگی به زبان نسل جدید را امری ضروری دانست و گفت: نیاز به پشتوانه فقهی، حقوقی و قانونی برای فعالیت های زیرساختی در حوزه زنان داریم.

انتهای پیام