شنبه 5 آبان 1403

در فاصله 4 هفته تا پایان ماراتن سخت؛/ آغاز رقابت دوباره 5 تیم برای لیگ برتر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در فاصله 4 هفته تا پایان ماراتن سخت؛/ آغاز رقابت دوباره 5 تیم برای لیگ برتر

مسابقات هفته سی‌ام لیگ دسته اول روز آینده (شنبه دوم اردیبهشت‌ماه) با برگزاری 7 مسابقه تقریبا به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، در اولین دیدار این هفته از مسابقات تیم فوتبال پارس جنوبی شب گذشته در جم موفق شد با امید روانخواه مقابل استقلال ملاثانی به پیروزی 2 بر 1 دست پیدا کند، اما بازی‌های کلیدی این هفته از مسابقات روز آینده برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول پس از شمس آذر قزوین که صعودش را به لیگ برتر مسجل کرده، تیم‌های استقلال خوزستان، سایپا، فجرشهیدسپاسی، چادرملو و خیبرخرم آباد به ترتیب با 47،46،43،43 و 41 امتیاز قرار دارند و همچنان در 4 هفته باقی مانده شانس زیادی برای صعود خودشان به لیگ برتر به عنوان تیم دوم قائلند. از ساعت 19:45 دقیقه روز شنبه تیم فوتبال استقلال خوزستان در خانه از خلیج فارس ماهشهر پذیرایی می‌کند و این فرصت را دارد که مقابل این تیم انتهای جدولی همچنان رتبه دومی خود را حفظ کند.

رقابت حساس دیگر هفته سی‌ام را شاگردان مهدی رجب‌زاده در خانه مقابل دریای بابل برگزار می‌کنند و امیدوارند با غفلت استقلال خوزستان مقابل خلیج فارس ماهشهر بتوانند رتبه دومی را از این تیم بگیرند. چادرملو به عنوان یکی از تیم‌هایی که برای خود شانس صعود متصور است، باید در قزوین به مصاف شاگردان سعید دقیقی برود که صعودشان به لیگ برتر مسجل شده و انگیزه زیادی برای حضور با تمام قوا در این مسابقه نخواهند داشت. دیدار حساس دیگر را خیبر خرم آباد مقابل آرمان گهر برگزار می‌کند و با توجه به فرصت سوزی هفته‌های اخیر اگر می‌خواهد شانسی برای لیگ برتری شدن داشته باشد، باید دیدار برابر شاگردان قاسم شهبا را با 3 امتیاز تمام کند. درنهایت باید به سایپا اشاره کرد که در این هفته از مسابقات به دلیل حذف امید وحدت خراسان از جدول مسابقات، استراحت دارد و شاگردان حسینی‌نسب امیدوارند در این هفته نتایج مطابق میل آنها رقم بخورد و تیم‌های مدعی لیگ برتری نتایج خوبی کسب نکنند.

در فاصله 4 هفته تا پایان ماراتن سخت؛/ آغاز رقابت دوباره 5 تیم برای لیگ برتر 2