جمعه 14 اردیبهشت 1403

دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید عباسپور دبیر کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری که در دانشگاه شریف برگزار شد، با اشاره به شرکت 18 کشور در این کنفرانس گفت: شرکت کنندگان از کشور‌های اروپایی، آمریکایی و کشور‌های منطقه از جمله روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش در این کنفرانس حضور داشتند. وی افزود: وی درباره اهداف این کنفرانس گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید عباسپور دبیر کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری که در دانشگاه شریف برگزار شد، با اشاره به شرکت 18 کشور در این کنفرانس گفت: شرکت کنندگان از کشور‌های اروپایی، آمریکایی و کشور‌های منطقه از جمله روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش در این کنفرانس حضور داشتند. وی افزود: وی درباره اهداف این کنفرانس گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است که کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوستر‌ها را در این کنفرانس داشتیم. وی خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه دادند.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشور‌های مختلف ایجاد شود. همچنین میان دانشگاه‌های شاخص و دانشگاه‌های منطقه ارتباطی برقرار شود

عباسپور گفت: تلاش شده تا در این کنفرانس ارتباط خوبی میان دانشگاه‌های داخلی با پژوهشگران و استادان کشور‌های منطقه به وجود آید و امیدوار هستیم با توجه به تحریم‌هایی که داریم با NGO سازمان ملل که در ایران فعالیت جدی دارد بتوانیم این حلقه ارتباطی و همکاری‌های بین‌المللی را با استفاده از جدیدترین دانش روز در جهت بهره‌وری دانش زیست محیطی و استفاده از انرژی‌های پاک در کشورمان فراهم کنیم.

عباسپور افزود: این کنفرانس به صورت دو سال یکبار برگزار می‌شود و دبیرخانه دائمی آن در دانشگاه شریف ایجاد خواهد شد. وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور در این کنفرانس مشارکت خوبی داشتند که مقالات آن‌ها در مجلات بین المللی منتشر خواهد شد که می‌تواند امتیازی برای ارتقا دانشجویان و اساتید باشد.