چهارشنبه 4 مهر 1403

دستور رئیس‌جمهور برای حل فوری مشکلات کارکنان بیمارستان علوی گلستان

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
دستور رئیس‌جمهور برای حل فوری مشکلات کارکنان بیمارستان علوی گلستان

رئیس‌جمهور3 دی‌ماه در سفر به شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه استان گلستان، از بیمارستان علوی بازدید کرد و ضمن شنیدن مشکلات کادر درمان و پرستاران، دستور داد تا مدت 48 ساعت کمبودهای مربوط به نیروی انسانی، لجستیک و دیگر مسائل این بیمارستان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور 3 دی‌ماه در سفر به شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه استان گلستان، از بیمارستان علوی نیز بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.

رئیس‌جمهور ضمن شنیدن مشکلات کادر درمان و پرستاران، دستور داد تا مدت 48 ساعت کمبودهای مربوط به نیروی انسانی، لجستیک و دیگر مسائل این بیمارستان برطرف شود.

در پی این دستور، جلسه‌ای در استانداری گلستان با حضور علیرضا علیخان‌زاده رییس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور، استاندار، معاونان، مسئولان بیمارستان و پرستاران برگزار شد.

محمد ابویی؛ مدیرکل امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور بر اساس مباحث مطرح شده در این جلسه، گفت: مقرر شده است تا با هدف حفظ نیروهای بومی و جوان شهرستان مراوه تپه استان گلستان و همچنین توسعه خدمات تخصصی به مردم این شهرستان، با اولویت نیروهای طرحی بومی، تعدادی نیروهای قراردادی جذب و تعدادی نیروی طرحی غیربومی و بومی نیز به کار گرفته شوند.

در اولویت قرار گرفتن بررسی و تصویب ساختار بیمارستان علوی استان گلستان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین تامین نیروی خدماتی و نگهبان، نیروی اورژانس، امکانات لجستیک و ایجاد سهمیه در آزمون های استخدامی از دیگر مصوبات این جلسه بود.