پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دستگاه قضائی

دستگاه قضائی

خبرگزاری مهر

رئیس دیوان عالی کشور در جمع هیأت بازرسی معاونت نظارت دیوان عالی کشور گفت: نظارت‌های صورت گرفته از محاکم هم برای ناظر و هم برای منظور موثر است.

خبرگزاری مهر

کرج - رئیس کل دادگستری البرز از رسیدگی به مشکلات 37 واحد تولیدی در 6 ماهه ابتدایی امسال با ورود دستگاه قضایی خبر داد و گفت: با احیای این واحدها حدود 11 هزار شغل حفظ یا ایجاد شد.

خبرگزاری مهر

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح پابند الکترونیکی برای مجرمان سابقه‌دار در این استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای طرح جلوی مواردی از سرقت و جرایم دیگر گرفته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی بیان کرد: رسیدگی به موقع و مطابق مقررات قانونی به این گونه اتهام‌های ضدامنیتی و مجازات مجرمان، در تسکین آلام و درد‌های شهروندان آسیب‌دیده از این جرایم مؤثر است. رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در خرداد ماه سال 1402، در پی چند مورد تعرض از سوی افرادی ناشناس در محور هفت باغ، شناسایی و دستگیری متهمین...

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حکم اعدام 2 نفر که در محور هفت باغ کرمان مرتکب چندین فقره تجاوز به عنف شده بودند در زندان مرکزی کرمان اجرا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با اشاره به بازداشتی از مدیران شهرداری با اتهام رشوه، این موضوع را تکذیب کرد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با اشاره به بازداشتی از مدیران شهرداری با اتهام رشوه، این موضوع را تکذیب کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بابک محبوب علیلو در تبریز درباره شایعات پیرامون ارجاع پرونده‌ای از سازمان بازرسی کل کشور با موضوع اتهام رشوه...

وب‌گاه خبر آنلاین

اجاره ملک به اتباع غیرمجاز در رباط‌کریم ممنوع شد.

خبرگزاری مهر

عضو هیات مدیره و سخنگوی کانون وکلای دا مراجع قانون گذاری لزوما باید با کانون های وکلا به عنوان بخشی از متولیان تفسیر و اجرای قانون مشورت کنند وگرنه آن قانون در عرصه عمل دچار چالش خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از وصول 8 هزار میلیارد تومان دیگر از حق آلایندگی در این استان خبر داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی با تسهیلات ویژه در هفته فراجا خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در سفر به اهواز با آیت الله موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه مرکز استان دیدار و گفتگو کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم ریاست قوه قضائیه گفت: تأکیدات رهبر معظم انقلاب همواره بر این بوده است که صیانت از نیرو‌های مسلح...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: تأکیدات رهبرمعظم انقلاب همواره بر این بوده است که صیانت از نیروهای مسلح همیشه مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه جمعی از معاونین و مسئولان قضایی استان در برنامه مستمر ملاقات مردمی به بررسی مشکلات حقوقی و قضائی و پاسخ به مراجعه کنندگان پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی فراجا از ترخیص خودروهای توقیفی با تسهیلات ویژه در هفته پلیس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراجا از ترخیص خودروهای توقیفی با تسهیلات ویژه در هفته پلیس خبر داد.