دوشنبه 1 تیر 1405

دستگاه‌های اجرایی موظف به حفظ سلامت مردم هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دستگاه‌های اجرایی موظف به حفظ سلامت مردم هستند

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان حفظ سلامت شهروندان را باید در اولویت کارهای خود قرار دهند.

علی فرخزاد روز چهارشنبه اظهار داشت: در جایی که سلامت مردم تحت هر شرایطی مورد تهدید قرار گیرد هیچ مماشاتی با دستگاه صورت نمی‌گیرد و با متخلفان نیز به شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر، دستگاه‌ها و سایر اماکن عمومی برای مقابله با ویروس کرونا با بازنگری و تحت نظر متخصصان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همچنان ادامه دارد اما شهروندان و به خصوص اصناف باید همکاری و همراهی داشته باشند تا اقدامات انجام شده اثر واقعی خود را در جامعه بگذارد.

به گفته وی، متولیان امر همچنین برروی وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی، نظارت و کنترل مضاعف داشته باشند تا پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده و حفظ فاصله اجتماعی هوشمند رعایت شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: مراکز سوختگیری و جایگاه‌های سوخت در سطح استان ملزم به رعایت دقیق مسایل بهداشتی هستند تا بتوانیم روند شیوع این بیماری را به حداقل ممکن برسانیم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*