جمعه 1 تیر 1403

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی

سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 104 عباس آباد در حین گشت زنی در محدوده خیابان "دبستان" به یک فرد با خودرو وانت مشکوک شده و او را به صورت نامحسوس زیر نظر می‌گیرند.

وی افزود: پس از بررسی وضعیت داخل یکی از کوچه‌ها، مشخص می‌گردد که درب پارکینگ آپارتمانی تخریب شده است و ماموران برای بررسی موضوع پس از هماهنگی به پارکینگ وارد و متوجه تخریب قفل درب دو عدد انباری شدند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از جست‌وجو در داخل پارکینگ و انباری‌ها، سارق که با مشاهده ماموران زیر یکی از خودرو‌های پارک شده مخفی شده بود، دستگیر می‌گردد.

سرهنگ صادقی پور خاطرنشان کرد: ماموران همدست سارق را که همان فرد مشکوک با وانت داخل کوچه بود، دستگیر نموده و هر دو متهم را به همراه خودروی آنها به کلانتری منتقل نمودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به کلانتری، متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و به سرقت‌های مشابه دیگر اشاره کردند. همچنین در بازرسی اولیه از ماشین آنها اموال مسروقه که شامل 22 کیسه برنج بود کشف شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ رضا صادقی پور به شهروندان توصیه نمود که با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی و با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی