شنبه 15 اردیبهشت 1403

دستگیری سارقان محتویات خودرو

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
دستگیری سارقان محتویات خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 نفر سارق لوازم خودرو خبرداد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 نفر سارق لوازم خودرو خبرداد.

به گزارش خبر گزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: صبح روز بیست و هشتم فروردین ماه سال جاری مأموران کلانتری 140 باغ فیض در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان حسینخانی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید که راننده آن به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، که خودروی پراید که پلاک آن مخدوش شده است دارای سابقه سرقت می‌باشد و همین سرنخ کافی بود تا مأموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد ادامه داد: مأموران لاستیک خودرو متهم را هدف گلوله قرار دادند و پس از شلیک پلیس به لاستیک خودرو، خودروی پراید متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: از صندوق عقب خودروی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، 2 عدد باطری، 9 دستگاه آمپلی، 4 دستگاه باند همگی سرقتی مجموعاً به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و 30 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان 31 و 34 ساله دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.