سه‌شنبه 3 مهر 1403

دستگیری سارق جیب‌بر در ایستگاه مترو

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
دستگیری سارق جیب‌بر در ایستگاه مترو

سرهنگ عباس کرمی راد گفت: پیرو مراجعه یک نفر از شهروندان و شکایت درخصوص جیب بری در سطح مترو، پیگیری موضوع سریعا در دستور کار پلیس مترو قرار گرفت.

به گزارش میزان، این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل انتظامی پلیس مترو در نخستین گام با بازدید دوربین‌های مداربسته و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، موفق به شناسایی هویت متهم شدند و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در حین گشت زنی در یکی از ایستگاه‌های مترو، متهم را در حین زاغ زنی شهروندان مشاهده نمودند که با رویت ماموران قصد متواری شدن داشت که با هوشیاری و آمادگی عوامل پلیس متهم دستگیر شد. در بازرسی اولیه از متهم تعداد 3 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط گردید.

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت به شناسایی مالکان تلفن‌های سرقتی و اعتراف متهم به 10 فقره سرقت اشاره کرد و ادامه داد: متهم برای تکمیل تحقیقات اولیه و کشف سایر جرائم احتمالی به کلانتری منتقل شد.

همچنین سرهنگ کرمی راد در پایان به شهروندان توصیه کرد: در زمان ورود به مترو و همچنین داخل واگن‌های مترو مراقب تلفن همراه و وسایل شخصی خود باشند تا افراد سودجو با سو استفاده از شلوغی اموال آنها را سرقت نکنند.

از میان اخبار

ماجرای حرکت قطار مترو تهران با درب باز چه بود؟

ماجرای 30 تابلوی موزه امام علی (ع): هیچ تابلویی گم نشده