سه‌شنبه 17 مهر 1403

دستگیری عامل آتش‌سوزی یکی از مدارس حوزه علمیه کاشان

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
دستگیری عامل آتش‌سوزی یکی از مدارس حوزه علمیه کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری عامل آتش سوزی یکی از مدارس حوزه علمیه کاشان خبر داد و گفت: متهم تصاویر آتش سوزی را به خارج از کشور ارسال می کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ایرج کاکاوند روز سه شنبه افزود: روز گذشته 27 شهریور از طریق سامانه فوریت های پلیسی110 خبری مبنی بر تخریب و آتش سوزی در یکی از حوزه های علمیه شهر کاشان، به پایگاه پلیس امنیت عمومی اعلام شد و بررسی های اولیه نشان از این داشت که این آتش سوزی عمدی است.

وی اظهار کرد: با حضور ماموران و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، مرد جوانی با شیئی که حاوی مواد منفجره بوده به سمت حوزه علمیه پرتاب و با آتش کشاندن تابلو و درب ورودی و تخریب شیشه های این حوزه از صحنه آتش سوزی فیلمبرداری، محل را ترک کرده است.

فرمانده انتظامی کاشان بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم را داخل مخفی‌گاهش دستگیر کردند.

کاکاوند گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به صراحت به انجام آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه و نشر آن در شبکه های معاند اقرار کرد.

وی اظهار کرد: آرامش و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا در انجام رسالتی که بر عهده دارند به صورت شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده و از هیچگونه تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای برخورد با مخلان نظم عمومی مراتب را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند تا از هرگونه اقدام خرابکارانه جلوگیری و برخورد قاطع شود.

منبع: ایرنا