یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دستگیری 3 شرور پایتخت در عملیات ضربتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
دستگیری 3 شرور پایتخت در عملیات ضربتی

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری سه شرور در پایتخت خبر داد و گفت: این متهمان به جرم قدرت‌نمایی و ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد دستگیر شدند.

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته از شرارت چند تن از اراذل و اوباش در مرکز شهر تهران با خبر و برای تحقیقات به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که متهمان با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و ایراد ضرب و جرح چند تن از شهروندان این محدوده کرده و پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که این سه شرور، سابقه‌دار هستند و پیش از این نیز اقدامات مشابهی داشته‌اند، بر همین اساس تحقیقات تخصصی برای شناسایی مخفیگاه آن‌ها آغاز و در نهایت روز گذشته محل اختفای آن‌ها شناسایی شد.

راستی تصریح کرد: پس از هماهنگی از سوی مرجع قضایی، تیم‌های عملیات پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و هر سه شرور را در یک عملیات منسجم و سریع در حالی که سعی داشتند در محلی از مخفیگاه خود پنهان شوند، دستگیر کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت بیان کرد: متهمان پس از بازداشت به پلیس اطلاعات منتقل و تحت بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود مبنی بر ایجاد شرارت، استفاده از سلاح سرد، قدرت نمایی، تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح شهروندان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ امنیت شهروندان است و در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند، برخورد جدی خواهد کرد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.