دوشنبه 23 مهر 1403

دستگیری 3 متهم در پرونده جسد سوخته در خزانه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دستگیری 3 متهم در پرونده جسد سوخته در خزانه

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با شناسایی مالک 75 ساله خودرو پیکان وانت در منطقه خزانه، این شخص دستگیر و با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده از محل سکونت این شخص و احتمال اطلاع و همراهی داشتن اعضای خانواده در موضوع جنایت، بد هماهنگی مقام قضایی، پسر 30 و همسر 60 ساله این شخص نیز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند. سرهنگ بابک نمک شناس، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با شناسایی مالک 75 ساله خودرو پیکان وانت در منطقه خزانه، این شخص دستگیر و با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده از محل سکونت این شخص و احتمال اطلاع و همراهی داشتن اعضای خانواده در موضوع جنایت، بد هماهنگی مقام قضایی، پسر 30 و همسر 60 ساله این شخص نیز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ بابک نمک شناس، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی بزرگ با اعلام این خبر گفت: درحال تیم‌های تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل سکونت متهمین دستگیر شده در حال انجام اقدامات علمی - پلیسی بوده؛ نتیجه اقدامات در جهت کشف پرونده این جنایت متعاقبا اطلاع رسانیخواهد شد.