پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دستیار مورینیو با باتری خورشیدی در لیگ ایران!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دستیار مورینیو با باتری خورشیدی در لیگ ایران!

ژوزه مورایس تمرین روز شنبه سپاهان را با جدیت خاصی زیر نظر گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از اردوی دو هفته ای در ترکیه و انجام تمرینات بدنسازی و بازی های تدارکاتی، صبح شنبه دومین جلسه تمرینی خود در اصفهان را برگزار کرد.

نکته جالب توجه این تمرین، حضور پررنگ ژوزه مورایس در آیتم‌ها و توصیه‌های مختلف این سرمربی پرتغالی به بازیکنانش بود. دستیار سابق ژوزه مورینیو در اینتر، چلسی و رئال مادرید، پس از پشت سر گذاشتن یک فصل قابل قبول با طلایی پوشان اصفهان در لیگ بیست و دوم و از دست دادن قهرمانی در یک رقابت میلی متری، به دنبال بستن تیمی کم‌نقص است.

مورایس که تعداد بازیکنان تیمش به نسبت فصل گذشته کمتر شده اما بازیکنان اسمی‌تری در ترکیب خود می‌بیند، با نزدیک‌شدن به فصل جدید، حساسیت بیشتری در تمرینات نشان داده و سعی می‌کند با انرژی ویژه و علاقه خاصی که به شغلش دارد، تیمش را برای یک فصل تازه با اهداف بزرگ‌تر و ماجراجویی‌های بیشتر، آماده کند.

سرمربی پرتغالی که در دو لیگ شاخص آسیا قهرمانی را کسب کرده، امیدوار است در دومین سال حضورش در لیگ ایران، دومی فصل گذشته را به عنوان برتر تبدیل کرده و این موضوع، بزرگ‌ترین انگیزه سرمربی پرتغالی در فصل جدید است.

دستیار مورینیو با باتری خورشیدی در لیگ ایران! 2
دستیار مورینیو با باتری خورشیدی در لیگ ایران! 3
دستیار مورینیو با باتری خورشیدی در لیگ ایران! 4
دستیار مورینیو با باتری خورشیدی در لیگ ایران! 5
دستیار مورینیو با باتری خورشیدی در لیگ ایران! 6