یک‌شنبه 10 تیر 1403

دعوت آیت‌الله اعرافی از مردم برای حضور در انتخابات

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
دعوت آیت‌الله اعرافی از مردم برای حضور در انتخابات

مدیر حوزه های علمیه کشور، مردم را به حضور پرشور و تحول آفرین در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش تسنیم آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور مردم را به حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور خطاب به مردم شریف و جوانان اظهار داشت: با تبریک ولادت امام کاظم (علیه السلام) و گرامی داشت یاد شهدای اسلام و انقلاب اسلامی بویژه شهدای هفتم تیر و آیت الله شهید بهشتی (ره) و شهدای خدمت و امام شهدا (ره)، ملت آگاه و بیدار ایران در نقاط حساس و تاریخی نقش آفرین و سرنوشت ساز بوده و آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی و آزادگی و بیداری آنان درگوش جهان پیچیده است و اینک جهان به فردای ایران و حضور مردم شریف میهن اسلامی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی چشم دوخته است.

وی افزود: این انتخابات در کارزار بزرگ منطقه و در میدان معادلات پیچیده جهان می تواند بر اقتدار ملی و انقلابی ایران و درخشش گفتمان اسلام ناب و اندیشه امام خمینی (ره) و پیشرفت محور مقاومت و عدالت بیداری مستضعفان بیافزاید و راهی به سوی حل بیشتر مشکلات مردم بگشاید و آرمان و راه شهدای عالیقدر و بویژه شهدای گرانقدر خدمت را تداوم بخشد و این همه در گرو مشارکتی گسترده و انتخابی هوشمندانه است.

آیت‌الله اعرافی گفت: حوزه های علمیه با الهام گیری از رهبری معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید و همراه با نخبگان و فرهیختگان و دانشگاهیان ارجمند، آحاد مردم شریف و جوانان عزیز و طبقات و قشرهای گوناگون را به حضور چشمگیر و تحول آفرین و انتخاب هوشمندانه با توجه به معیارهای گزینش برتر فرا می خوانند. عظمت وشکوه بیشتر اسلام و انقلاب و ایران و عزت روز افزون مردم شریف ایران و پیروزی انقلاب اسلامی و امت اسلام را از خداوند مهربان خواستارم.