یک‌شنبه 17 تیر 1403

دعوت رییس خانه احزاب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
دعوت رییس خانه احزاب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

رییس خانه احزاب ایران با صدور پیامی از مردم برای حضور پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

رییس خانه احزاب ایران با صدور پیامی از مردم برای حضور پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران ازملت شریف ایران برای مشارکت حداکثری در انتخابات جمعه 15 تیرماه 1403 دعوت کرد.

مردم عزیز ایران،

با درود فراوان به شما خوبان،

اکنون که پس از شهادت رئیس جمهور مردمی و تلاش‌گر و همراهان عزیزش، انتخاباتی زودهنگام رقم خورد و شش کاندیدا از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند که در مرحله نخست دو کاندیدا بالاترین رأی مردم را به خود اختصاص دادند که یکی از این دو با رأی اکثریت مردم عزیزمان بر کرسی ریاست جمهوری خواهد نشست.

لذا مشارکت بالای مردم در مرحله دوم انتخابات در روز جمعه 15 تیرماه نیز، باید امنیت، رقابت، سلامت به توصیه مقام معظم رهبری، باشد که قطعاً برای کشورمان ثبات سیاسی و امنیت ایجاد می‌کند و مردم سالاری دینی به معنای واقعی پیاده می‌شود.

زمانی‌که مردم خود در انتخابات حضور پیدا می‌کنند و رئیس جمهور انتخاب می‌نمایند، حتماً از فرد انتخاب شده خود نیز حمایت خواهند کرد. در این راستا، حضور جوانان و نوجوانانی که به سن رأی دادن رسیده‌اند، در پای صندوق‌های اخذ رأی در تعیین سرنوشت آنان مؤثر و با مشارکت بالای دهه هشتادی‌ها برای حضور در پای صندوق‌های رأی عزت و سربلندی ایران عزیز به اوج خواهد رسید، از طرفی فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید مطالبات مردم را نهادینه و به خواسته‌های مردم توجه کند.

مهمترین خواسته احزاب کشور نیز، از رئیس جمهور آینده اینست، که بعد از بالا رفتن از نردبان احزاب و مردم و پیروزی در انتخابات، مانند گذشتگان، از تعلق حزبی اعلام برائت نکنند و در بحث مهار تورم ویرانی و مشکلات عدیده کشور از احزاب مشاوره بگیرد و برای احزاب محلی از اعراب قائل شوند.

چون احزاب کشور در کنار ملت، برای مشارکت بالا، اعتبار خود را هزینه می‌نمایند و تقاضا دارند بعد از نشست رئیس جمهور منتخب بر مسند ریاست جمهوری، اگر از آنها حمایت نمی‌کنند، حداقل از آنها تبری نجویند.

ان‌شاءالله با مشارکت بالا، مردم. رئیس جمهور مردمی و دغدغه‌مند انتخاب شود که به‌دور از باندبازی و به‌دور از تعلقات جناحی، وزرایی کارآمد از هر سه جریان کشور اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، مستقلین و اعتدال‌گرایان را با هماهنگی مجلس انتخاب کند، تا بتوانند مشکلات عدیده مردم را حل کنند.

قدرتعلی حشمتیان

رئیس خانه احزاب ایران

چهارشنبه 13 تیرماه 1403